Bolt i Rijana udvostručili Pumi dobit

Brending

Zahvaljujući pop-zvijezdi i najbržem čovjeku na svijetu, njemački proizvođač sportske opreme udvostručio dobit

Puma je objavila da je prodaja u trećem tromjesečju porasla osam posto na 990 miliona eura, najviše zbog rasta prodaje u Sjevernoj i Južnoj Americi te Europi. Neto dobit gotovo se udvostručila na 39,5 miliona eura, nadmašivši tako očekivanja analitičara (32,9 mil. eura), a u Pumi sada očekuju da će ukupna zarada prije oporezivanja i kamata (EBIT) na kraju godine biti u gornjem rasponu očekivanog, između 115 i 125 miliona eura. Time su i potvrđena očekivanja da će rast zarade od prodaje prilagođene za stečajne razlike na godišnjem nivou biti bliže 10 posto.

Izvršni direktor Bjorn Gulden kaže kako se rast prodaje može zahvaliti i popularnošću novih proizvoda poput Ignite Dual tenisica za trčanje koje promoviše jamajčanski atletičar Jusejn Bolt te modne linije Fenty čiji dizajn potpisuje bahamska zvijezda Rijana (Rihanna) koju je Puma angažovala kao kreativnu direktoricu prošle godine. Međutim, tajna Pumine profitabilnosti skriva se i u tome što za njihove proizvode nije potrebno nuditi popuste da bi dobro prodavali. “ Sve više kupaca naše proizvode kupuje po punoj cijeni i trgovci su zbog toga zadovoljniji s nama“, zaključuje Gulden.

Bolt godišnje od Pume dobija 9 miliona eura

Bolt, kao zaštitno lice, posljednjih godina je u centru Puminih napora (od Pume godišnje dobija 9 miliona eura) da svojim proizvodima daje više marketinškog naglaska na sport, a manje na modu. Otuda na Pumu, kao primarnog proizvođača sportske opreme, treba gledati i njihovo sponzorstvo engleskog prvoligaša Arsenala. Vječiti Pumin rival – Adidas, dao je opreznu prognozu za sljedeću godinu jer će u 2017. teško ponoviti rezultate iz ove godine; što je izazvalo pad njihovih dionica za više od šest posto. Adidas je u trećem kvartalu imao skok prodaje za 14 posto, a neto dobit za 15 posto pa s razlogom očekuju dobit za ovu godinu između 975 miliona i milijarde eura.

Inače, Bolt je samo od reklama i sponzorskih ugovora (Puma, Gatorade, Hublot, Virgin Media, Nissan…) do sada zaradio 55 miliona eura, a njegovo bogatstvo se procjenjuje na oko 300 miliona eura.