Nova lutka Barbie izgleda poput Ashley Graham

Moda

Kanadski plus size model Ashley Graham na summitu Glamour’s Women of the Year u Los Angelesu otkrila je lutku Barbie izrađenu po njenim mjerama

Najveći svjetski proizvođač igračaka, kalifornijski Mattel, godišnje zarađuje oko šest milijardi dolara od čega je samo prihod od lutke  Barbie 3,6 milijardi dolara. Osim Mattela, u operaciju Barbike uključeno je još 800 firmi koje su licencirane za proizvodnju svega što lutki treba, od odjeće do namještaja. Tako se svake sekunde u svijetu proda najmanje tri barbike. A da se sve barbike i svi članovi njihovih porodica prodati od 1959. godine, od kada se proizvodi ova lutka, poredaju u niz, opasali bi Zemlju više od sedam puta. Ove godine Mattel je lansirao  još tri tipa lutki: visoku, nisku i puniju.

–  Ovo je fenomenalno baš zato što nikada nisam težila da izgledam kao Barbi. S druge strane, ja jesam Barbi i svako od nas može biti Barbi – rekla je na sajmu Glamura u Los Anđelesu Ashley Graham (28), poznata po promovisanju ljepote i tijela. Pri tom je dodala da svi zajedno moramo raditi na globalnom imidžu ženske ljepote. Za nju je važno i da lutka ima obline poput njenih.

– Lutka ima bedra koja se dodiruju kako bi dokazali mladim djevojkama da je to u redu, da su i takva bedra lijepa bez obzira na to što društvo tvrdi suprotno.

Barbika, modna lutaka visoka 29,21 cm, najpopularnija lutka svih vremena – ali i lutka koju su feministkinje najžešće napadale, a stručnjaci kritikovali kao nedostižan uzor tinejdžerkama zbog nerealnih proporcija – i poslije 50 godina i više od milijardu prodatih primjeraka, sjajno se prodaje. Najbolji je dokaz to što u Americi ima više barbika nego stanovnika.