Hotel Termag, glamur s dušom Jahorine

  • In Travel
  • 26. November 2016.
  • 1645 Views

 

U potpunom prirodnom ambijentu, u srcu olimpijske Jahorine, sa originalnim arhitektonskim izražajem, hotel Termag sa visoke četiri zvjezdice, pruža savršen ugođaj. I ljeti i tokom zimske sezone

Ako je Pariz praznik koji hoda, kako je govorio Hemingvej, onda je Jahorina nevjesta koja pleše! Komparativna prednost Jahorine je u tome što je jednako zavodljiva ljeti koliko i zimi; kad padne prvi snijeg pred kraj godine, pa sve do maja. Ili, kad je okupana blagošću sunca u svoj svojoj silini zelenog areala. Opjevana. Olimpijska. Jahorina je jedini zimski centar u Bosni i Hercegovini koji je ‘urbanizovan’, a da se može mjeriti sa evropskim; i koji je nadmašio ostale domaće turističke destinacije.

Pored plivanja, tvrde stručnjaci, skijanje je najbolji sport koji utiče na pravilan razvoj tijela i organizma. Skijanje pomaže i da se riješite viška kilograma na potpuno zdrav način, poboljšate kardiovaskularni sistem, aktivirate muskulaturu… Ima li ičega ljepšeg od sniježnih čarolija tokom odmora ili raspusta!?

Centar takvog užitka, koji godinama važi za najprivlačniji, u srcu Jahorine, jeste hotel Termag! Visoke četiri zvjezdice! Simbol sanjanog odmora.

Topla atmosfera, profesionalno i ljubazno osoblje te mnogobrojni sadržaji koji iz dana u dan rastu, samo su neki od razloga zašto se Termagu oni koji su osjetili njegove čari nanovo vraćaju, uz neprekidno nove goste. Naročito oni iz susjednih zemalja, iz biznisa, diplomatski kor…

Glamurozan, bajkovito stopljen s prirodom, Termag impresionira i originalnim arhitektonskim rješenjem, sa fasadnom estetikom etno-planinskog stila. Dragan Jakić, menadžer hotela, za The Prestige objašnjava da se na svemu radilo temeljito i vizionarski!

JAKIĆ Jahorina pruža izvanredne uslove za skijanje i aktivan odmor tokom cijele godine gdje, pored kongresa, seminara i poslovnih sastanaka, organizujemo i dosta aktivnosti u prirodi

– Hotel Termag je planinski hotel smješten na 1550 metara nadmorske visine. Ideja o gradnji se rodila 1997. kada je kupljena lokacija, a sa izgradnjom se počelo 2000. godine a hotel je zvanično otvoren u januaru 2005. Godinu prije toga je otvoren etno restoran Koliba. Smještajni kapaciteti hotela, kao i Koliba, su prošireni nakon što se ukazala potreba za dodatnim kapacitetima.

Ko su, i odakle, vaši najčešći gosti?
– Gosti koji posjećuju Jahorinu i hotel Termag dolaze iz svih krajeva svijeta, kako u zimskom periodu, kada Jahorina pruža izvanredne uslove za skijanje i aktivan odmor, tako i u ostalim djelovima godine gdje, pored kongresa, seminara i poslovnih sastanaka, organizujemo i dosta aktivnosti u prirodi. Poput vožnje biciklom, šetnji, paraglajdinga, vožnje quadovima, branja šumskih plodova i bilja… Najviše gostiju dolazi iz okruženja, ali bilježimo i značajan rast gostiju iz Turske, Rusije, kao i drugih evropskih zemalja. Svake godine hotel Termag bilježi povećanje broja gostiju kako u zimskom, tako i u ljetnom periodu. Tako smo 2014. ostvarili blizu 25.000 noćenja.

Gastro ponuda je takođe glasovita. Koje su sve kuhinje zastupljene?
– Gastronomska ponuda hotela je mješavina tradicionalne i internacionalne kuhinje. Restoran Koliba je nadaleko poznat po svojim specijalitetima i gosti Jahorine su prepoznali kvalitet, kako usluge tako i tradicionalnih jela, i sa planinskim enterijerom su spoj dobitne kombinacije koja je godinama sinonim dobrog ugođaja na planini. Trudimo se da koristimo hranu iz okruženja, spremamo jela koja su izvorno iz ovih krajeva, kao i kuhari.

Razvoj Termaga?
– Hotel Termag planira proširenje wellness centra, kao i dodatnih sadržaja koji će našim gostima, i posjetiocima Jahorine, pružiti nove razloge za dolazak.

Jahorina je bh. brend! Šta voljeli da ona još ima?
– Jahorina pruža ogroman potencijal za razvoj turizma, ne samo zimskog nego i ljetnjeg. Uz tradiciju skijanja, koje je počelo početkom 20. vijeka, naziv olimpijske planine, blizina aerodroma i velikog grada, očuvani prirodni ambijent i mnoštvo drugih prednosti u odnosu na ostale zimske centre, očekujem da će postati lider i najbolji skijaški centar regiona. Naravno, još dosta se mora poraditi na sadržajima koji će privući goste a kroz kvalitetnu promociju ne sumnjam da ćemo sve to ostvariti i postati najbolji bh. brend.
(Borjana Simić)

Preporučujemo vam i sljedeće: