Gejming industrija u 2016. godini zaradila više od 90 milijardi dolara

Poznato je da gejming industrija može da se izjednači sa mašinom za pravljenje novca, a prema podacima sajta SuperData Research to je potvrđeno i za ovu godinu

Samo tokom 2016. od video igara je zarađena 91 milijarda dolara, gdje su za većinski dio zaslužne PC i mobilne igre. PC je donio 36 milijardi zahvaljujući free to play i ostalim digitalnim izdanjima, dok je mobilno tržište zaradilo 41 milijardu uglavnom zahvaljujući hitovima poput Pokemon GO i Clash Royale.

Što se tiče plaćenih, odnosno premium igara, na PC tržištu je obrnuto 5.4 milijardi dolara, dok je konzolno tržište zaradilo 6.6 milijardi.

Igre koje su se najviše kupovale u 2016. su Overwatch čija je zarada više od pola milijarde, Counter-Strike Global offensive, Guild Wars 2, Minecraft i Fallout 4.

Na polju free to play naslova, najveći igrač je i dalje Riot Games sa League of Legends koji im je u 2016. donio vrtoglavih 1.7 milijardi dolara. Zaslugu za to uglavnom ima azijsko tržište sa akcentom na Kinu i Južnu Koreju gdje su free to play naslovi najzastupljeniji i gdje igrači daje najviše para na virtuelne drangulije.

Stručnjaci kažu da tržištu predstoji još jedna jaka godina.