Diskografske kuće godišnje ulože više od 4,5 milijardi dolara

Diskografske kuće još uvijek su najveći investitori u muzičkoj industriji te su samo u 2015. godini na globalnom uložile više od 4,5 milijardi američkih dolara, što iznosi 27 odsto prihoda

Trošak promocije novog izvođača na međunarodnoj sceni, posebno na tržištima poput SAD-a i Velike Britanije, iznosi od 500.000 do dva miliona dolara, što uključuje investicije u troškove snimaka, distribucije, videa, turneja te marketinga i promocije.

Diskografske kuće s distributerima ulažu i u razvoj infrastrukture potrebne za digitalni marketing te se tako omogućuje distribucija više od 40 miliona snimka na 360 digitalnih servisa i stranica na globalnom nivou.

Direktorka IFP-a Frances Moore i direktorka WIN-a Alison Wenham istakle su da izvještaj “Ulaganje u muziku” naglašava ne samo finansijska ulaganja, nego i svakodnevne napore i dodatnu vrijednost koju diskografske kuće donose umjetnicima i njihovim karijerama.

– U digitalnom svijetu raspon poslova dodatno se proširio, ali je misija ostala ista – otkrivanje i razvoj novih izvođača, izgradnja njihovih uspješnih karijera i naravno, donošenje kvalitetne nove muzike slušaocima, a to su ključne odrednice ulaganja u muziku koje donose diskografske kuće – naglasile su.