Sutjeska među svjetskim turističkim draguljima

Prestižni svjetski magazin koji promoviše putovanja i avanturu “Gir patrol” uvrstio je Nacionalni park “Sutjeska” među 25 najboljih svjetskih destinacija koje treba posjetiti u 2017. godini

Ovaj magazin je Nacionalni park “Sutjeska” uporedio sa jednim od najposjećenijih parkova u SAD – Josemitima u Kaliforniji i nazvao je “Josemitom Balkana”. Sutjeska se tako našla u društvu sa najprivlačnijim destinacijama širom planete, a koje svojom posebnošću mame ljude sa svih meridijana.

Čitaocima magazina je preporučeno da, pored Havaja, Kube, Alberte u Kanadi i prestižnih destinacija u Rusiji, Japanu, Africi posjete i Sutjesku koja je locirana na stazi “Via Dinarika”.

Staza “Via Dinarika” će uključivati više od 1.900 kilometara staza za šetnju koje se protežu kroz šest zemalja – Albanija, BiH, Hrvatska, Crna Gora, Srbija i Slovenija. Trebalo bi da konačno bude završena krajem godine, a ovim će regija zapadnog Balkana postati još privlačnija za avanture na otvorenom.

Direktor Nacionalnog parka “Sutjeska” Dejan Pavlović kaže da je privilegija biti rame uz rame sa 24 svjetske destinacije i još jedan dokaz da se ljepote Sutjeske ucrtavaju na turističku mapu Evrope, ali i svijeta. On ističe da se Sutjesci ponovo vraća stari sjaj i da je u samom vrhu svjetskog avanturističkog turizma.

Sutjeska se može pohvaliti posljednjom prašumom u Evropi Perućicom, jednom od najljepših planina Zelengorom, divnim jezerima, a tu je i Maglić, najviši vrh u BiH, visok 2.386 metara.

Više od milion ljudi iz cijelog svijeta vidjelo je ljepote Nacionalnog parka Sutjeska, zahvaljujući spotovima koje je na ovom mjestu uradila brazilska grupa “Fresno”.

Brazilci su na Tjentištu snimili spot za pjesmu “Akordar” (Probudi se) i još pet spotova za akustične verzije svojih pjesama. Muzika popularnog benda i ljepote Sutjeske su bile dobitna kombinacija.