Kako je kineski ”Oppo” postao jedan od najboljih smartfon brendova

Mobilni

Proizvodi orijentisani na isticanje kamere sa poboljšanim premijum dizajnom pomogli su kineskom proizvođaču telefona ”Oppo” da u prošloj godini ostvari rast od 133 %

”Oppo” je na taj način stigao do 4. pozicije na top listi proizvođača smartfona 2016. godine, dok je u Kini na prvom mjestu u posljednja dva kvartala.

Prema podacima “International Data Corporation” (IDC), “Oppo” je zauzeo 6,8 procenata globalnog tržišta smartfona prošle godine i imao je rast u četiri kvartala zaredom.

– Prošle godine naša strategija je bila da budemo jednostavni i fokusirani – da isporučujemo uređaje premijum kvaliteta sa fenomenalnim kamerama. Ovaj uspjeh je rezultat naše posvećenosti i osluškivanja želja naših korisnika, kako bismo im napravili uređaje koji su kompatibilni sa njihovim životnim stilom – rekao je potpredsjednik Oppo-a, Sky Li.

”Oppo” se prošle godine fokusirao na dvije glavne linije proizvoda – seriju ”Selfie Expert” F i seriju ”R”.

U Indiji je ”Oppo” bio prvi brend koji je lansirao telefone čije su karakteristike fokusirane na pravljenje ”selfija” iskoristivši trend da dosegne mlađe korisnike. Taktika je očigledno bila uspješna, pogotovo na indijskom i kineskom tržištu.