“Heineken” pretekao “Coca-Colu” na mjestu najnagrađivanijeg brenda

Kompanija „Heineken“ je pretekla apsolutnog šampiona, „Coca-Colu“ u trci za najnagrađivaniji brend u 2016. godini

Lista najnagrađivanijih brendova, koja je objavljena u okviru Gunn izvještaja za medije, kombinuje pobjednike u oblasti medijskih inovacija, kreativnosti i efektivnosti reklamiranja, koja obuhvata brendove iz preko 40 zemalja.

Brend „Heineken“ se od 2015. godine popeo za pet mjesta na listi nagrađivanih brendova, najviše zahvaljujući reklamnoj kampanji „Le Big Swim“, za pivo Kronenburg u kojoj je učestvovao fudbaler i glumac Erik Kantona. Nakon što je osvojio nagrade na 14 festivala, dobio je ukupno 90 poena. Zahvaljujući dobrim reklamnim kampanjama, kompanija je zabilježila povećanje zarade za 1,4 odsto u 2016. godini i ukupna zarada iznosi 21,89 milijardi dolara.

Drugoplasirana „Coca-Cola“ je pretrpjela pad od 5 procenata i ukupno zaradila 41,9 milijardi dolara, prošle godine. U Gunn izvještaju se navodi da je „Coca-Cola“ prikupila 78 poena osvojivši ukupno 25 nagrada širom svijeta, a trećeplasirani „Mekdonalds“ je visoku poziciju zaslužio osvojivši nagrade u kategoriji najboljih reklamnih kampanja u Brazilu, Hong Kongu i na Filipinima.

Lista 10 najnagrađivanijih brendova u 2016. godini obuhvata:

1. “Heineken”,

2. “Coca-Cola”,

3. “McDonald’s”,

4. “KFC”,

5. “Microsoft”,

6. “Samsung”,

7. “Vodafone”,

8. “John Lewis”,

9. “Disney”,

10. “Visa”