Violeta prestigla Pampers i postala lider na tržištu

Domaća kompanija Violeta uvjerljivo je pretekla svjetskog giganta Procter & Gamble u prodaji pelena u Bosni i Hercegovini i time postala tržišni lider

Prema analizama Euromonitora, Violeta je lani držala 49 posto tržišta pelena za djecu i odrasle u BiH, i bila je znatno ispred firme Procter & Gamble koja je sa svojim brendom Pampers držala 38 posto tržišta. Na taj način je Violeta, koja je odranije neprikosnovena kada je riječ o prodaji papira za upotrebu u domaćinstvu, postala tržišni lider u još jednom velikom tržišnom segmentu.

– Violeta i Procter & Gamble zajedno nastavljaju dominirati tržištem pelena za djecu i odrasle u BiH sa udjelom od 49, odnosno 38 posto. Proizvodi obje kompanije nalaze se jedni pored drugih na policama većine prodavnica, ali je Violeta u posljednje vrijeme postala popularniji izbor zbog rastuće osjetljivosti stanovništva na cijene, navodi se u izvještaju Euromonitora.

Inače, treba reći da je riječ o veoma unosnom segmentu tržišta na kojem u većini zemalja regiona i svijeta dominiraju upravo velike svjetske korporacije poput firme Procter & Gamble čiji je Pampers donedavno bio neprikosnoveni lider i u BiH.

Violeta je pokazala da je moguće nositi se i sa svjetskim gigantima, pa je BiH postala jedna od rijetkih država u kojima u ovom segmentu tržišta jedna domaća firma ima dominaciju na tržištu. Stoga je ovo veliki uspjeh ne samo za firmu iz Gruda već za cijelu bh. ekonomiju. (BiznisInfo)