Twitter razmatra uvođenje pretplate

Društvena mreža Twitter razmatra izradu premium verzije svog popularnog Tweetdeck interfejsa, namijenjenog profesionalcima

Kao i većina ostalih društvenih mreža, Twitter se od osnivanja prije 11 godina usredsredio na izgradnju široke mreže korisnika besplatnih usluga, a podrška je dolazila od oglašavanja, pa je tako prošlog mjeseca kompanija objavila da ima 319 miliona korisnika širom svijeta.

Za razliku od mnogo većeg Facebooka, Twitter nije uspio da privuče dovoljno prihoda od oglašavanja da bi ostvarivao dobit. Međutim, naknada bi mogla doći od nove verzije aplikacije Tweetdeck, postojećeg interfejsa koji pomaže korisnicma u korišćenju Twittera. Twitter sprovodi istraživanje kako bi procijenio interes za novu, poboljšanu verziju Tweetdecka.

Druge društvene mreže, poput LinkedIna, imaju više nivoa članstva, što uključuje i pretplate, čime korisnici ostvaruju pristup većem broju podataka.

U četvrtom kvartalu, Twitter je zabilježio najsporiji rast prihoda od osnivanja prije 11 godina, pri čemu prihodi od oglašavanja padaju godinu za godinom.

Prošle godine se na finansijskim tržištima nagađalo o prodaji Twittera, ali nije bilo nikakvih konkretnih ponuda.