H&M lansira novi brend za „dublji džep“ zbog pada profita

Moda

Švedski konfekcijski div Henes i Moric (H&M) najavio je pokretanje svog osmog modnog brenda, pošto žestoka konkurencija na tržištima u SAD i centralnoj Evropi „nagriza“ dobit kompanije

Profit H&M-a prije oporezivanja pao je na 3,2 milijarde kruna odnosno 335 miliona eura od decembra do februara, što je prvi kvartal finansijske godine te grupe, u odnosu na 3,3 milijarde kruna iz istog perioda prethodne godine, saopšteno je iz kompanije.

– Za modnu maloprodaju generalno, tržišni uslovi su bili vrlo teški na mnogim našim velikim tržištima u centralnoj i južnoj Evropi i SAD, što se odrazilo na našu prodaju – naveo je glavni izvršni direktor Karl-Johan Person.

Novi brend, Arket, biće lansiran poslije ljeta, a prva prodavnica biće otvorena u Londonu, poslije čega slijedi Brisel, Kopenhagen i Minhen uz pokretanje onlajn prodaje na 18 evropskih tržišta početkom jeseni, rekli su iz kompanije. Arket će imati u ponudi odjeću za muškarce, žene i djecu, i proizvode za domaćinstvo koji će biti skuplji od aktuelne ponude u trgovinama H&M. Svaka prodavnica će takođe imati kafić inspisiran nordijskom kuhinjom.