Tajna uspjeha leži u organizaciji

  • In Style
  • 22. April 2017.
  • 947 Views
Tajna uspjeha leži u organizaciji

Ukoliko želite biti uspješniji tokom dana isprobajte jednostavne savjete za bolju organizaciju radnog dana

Prvih pet tačaka predstavlja pripremne korake, preostalih pet konkretne radnje, ali svi su pojednako važni u nastojanju da svoj radni dan učinite produktivnijim ili organizovanijim.

1) Planirajte unaprijed
Nije važno volite li planere ili kalendare na svom računaru i mobilnom telefonu. Bilježite sve obaveze i planove (ne samo sastanke), uključujući i vrijeme. Zapisujte poslovne, ali i privatne obaveze koje morate obaviti tokom dana. Ako imate zaista jako puno obaveza, aktivirajte podsjetnik.

2) Provjerite vremensku prognozu
Nevjerovatno je koliko informacija o vremenu – štedi vrijeme. Odjeću za posao možete pripremiti dan ranije, rijetko kad vremenske prilike mogu vas neugodno iznenaditi, a to istovremeno znači da vas kiša ili snijeg neće onemogućiti u obavljanju posla.

3) Pripremite odjeću za posao veče prije posla
Možda vas ovo podsjeti na dane kada ste bili školarac, ali ova praksa zaista štedi vrijeme. To se posebno odnosi na ljepši pol.

4) Kreirajte popis
Bez obzira da li vam prethodi užurban ili opuštajući dan, sastavite popis stvari koje morate ili želite napraviti.

5) Nosite ručak od kuće, a pripremite ga veče prije
Ovo zaista štedi vrijeme i novac. Voda, voće, sendvič ili konkretan obrok – što god odlučite ponijeti na posao, pripremite veče prije posla. Ako vas zabavlja, možete voditi i evidenciju troškova i uprorediti je s periodom kada ste hranu naručivali putem dostave.

6) Slijedite popis
Ako pratite popis obaveza i aktivnosti koje ste isplanirali, iznenadićete se koliko ste produktivni. Ponekad će nešto iskrsnuti i svoje planove nećete ispuniti u planirano vrijeme, aki to je povod za sljedeću tačku.

7) Redovno ažurirajte popis obaveza
Što ste bolje organizovani to ste uspješniji i produktivniji. Odrađene poslove označite, ali nemojte ih brisati. To će vam dati dobar uvid u količinu posla koju realno odrađujete, a to će vam podići samopouzdanje.

8) Uzmite vremena za predah
Nekada naprosto morate imati vremena za sebe. To nije ‘bačeno’ vrijeme. Šetnja, gledanje omiljene serije, čitanje knjige, rekreativno bavljenje sportom… sve su to stvari koje sebi ne smijete uskratiti. Organizacija znači – organizovati svoje vrijeme, ali i vrijeme za sebe.

9) Čitajte ono što vas inspiriše
Ponekad je jedna mudra misao dovoljna da vas motiviše tokom cijelog dana. Neka vaša inspiracija crpi snagu iz mudrosti koje su otkrili oni prije nas – nemojte trošiti vrijeme na ‘otkrivanje tople vode’. Odaberite najdražu izreku koja će vam uvijek biti misao vodilja, a za svaki dan odaberite još jednu koja će biti dodatna motivacija – misao dana.

10) Pravite planove za sutra
Kako dan odmiče kraju, razmišljajte o planovima za sutra, sljedeću sedmicu ili mjesec. Svrha ove priče nije pretvoriti se u robota koji slijepo slijedi popis obaveza. Naravno da vaše dnevne aktivnosti mogu biti fleksibilne i podložne promjenama. Važno je da prioritete odradite u roku. Zbog toga ćete se i sami osjećati dobro. (Mojposao.net)

Preporučujemo vam i sljedeće: