Novi Mercedes-AMG S63: Manja radna zapremina, ali više snage

Premijerno predstavljena na Sajmu automobila u Šangaju, redizajnirana S-Klasa sa sobom je donijela nekolicinu noviteta

Najveća promjena u slučaju AMG-ove verije S63 krije se ispod dugog poklopca motora ispod kojeg je u ovom slučaju smješten „kućni“ 4-litarski biturbo V8 motor s kojim je AMG zamijenio 5,5-litarski biturbo V8 koji je pokretao S63 prije redizajna.

Značajno smanjenje radne zapremine u odnosu na stari motor AMG-ovom ručno sastavljenom novom motoru uopšte nije smetalo, jer je u četiri litre radne zapremine uz pomoć turbo-punjača „ugurano“ 612 konjskih snaga, što je 27 KS više od maksimuma koji je nudio 5,5-litarski motor. Vrijednost najvećeg obrtnog momenta (900 Nm) ostala je ista, samo što je stari motor do spomenute brojke stizao pri 2.250 obr/min, a novom za isto treba 2.750 obr/min.

S novim je motorom stigao i novi automatski mjenjač koji sada umjesto sedam ima devet stepeni prenosa, a u AMG-u tvrde da iz jednog u drugi stepen prenosa ide znatno brže. S dvije suštinske mehaničke promjene S63 od 0 do 100 km/h stiže nakon 3,5 sekundi, što je pola sekunde brže u odnosu na staru verziju, a s opcionim paketom AMG Driver maksimalna brzina ultraluksuzne limuzine iznosi 300 km/h.

2017 Mercedes-AMG S63 Coupe S 1

Vjerovatno nebitan podatak za buduće vlasnike ovakvog automobila, ali su u Mercedesu spomenuli da je prosječna potrošnja redizajniranog modela S63 s novim motorom smanjena za više od jednog litra i iznosi 8,9 litara nakon 100 prijeđenih kilometara. Smanjena je i prosječna emisija CO2: sa 237 na 203 g/km. Redukovanjima je prije svega pomogla mogućnost deaktivacije četiri cilindra u situacijama koje ne traže puni angažman motora.

Mercedes će u ponudi za osvježenu S-Klasu i dalje zadržati verziju S65, jer kažu da još uvijek ima dovoljno kupaca koji se ne žele odreći onoga što sa sobom nosi V12 motor.