Kako su neki od poznatih brendova dobili boje logotipa?

Za neke brendove boja logotipa je tradicija koja se prenosi decenijama. Većini treba samo da pogleda nijansu određene boje kako bi shvatila o kojem se brendu zaista radi

Znate li zašto je Coca-Cola izabrala crvenu i bijelu, a Starbucks zelenu? U nastavku teksta Vam donosimo zanimljive činjenice o nekim brendovima.

1. Znate li kada je Coca-Cola prvi put upotrijebila svoj poznati crveno-bijeli logo?

sharecoke

Coca-Cola je sredinom 1890-ih počela bojiti svoja burad sa sirupima u crveno, kako bi mogla razlikovati sirupe od ostalih tečnosti prilikom transporta. Kompanija je nazvala svoj prvi magazin ”Crveno bure” 1924. godine.

2. Zašto novine Financial Times koriste web sajt u rozoj boji?

finacialtimes

Novine su se počele izdavati 1893. godine, a kako bi se razlikovale od svojih londonskih rivala Financial Newsa, odlučili su se da svoj papir počnu bojiti u rozu boju.

3. Google ima dugine boje u logu. Zašto?

1414228815325188681

Boje impliciraju razigranost, a posebno poredak boja. Ruth Kedar, grafički dizajner koji je razvio logotip, izjavio je: ”Na kraju smo se odlučili za primarne boje, ali umjesto da ide sve po redu, stavili smo sekundarnu boju na L, koja je na kraju donijela ideju da Google ne slijedi pravila, niti poznaje granice.”

4. Zašto je logo BMW-a plave i bijele boje?

BMW-Logo-High-Definition-Wallpapers-1080p

Glasine su govorile da logotip BMW-a predstavlja rezanje krila propelera kroz plavo nebo. Pogrešno! Kvadrati predstavljaju boje Slobodne Države Bavarske.

5. Zašto je logo Facebooka plav?

Facebook-Logo-3D-Laptop-Wallpapers

U intervjuu za The New Yorker, Mark Zuckenberg je izjavio: ”Plava je najbogatija boja za mene. Kada posmatram oko sebe, sve je plave boje.’‘

6. Zašto je logo Shell-a svjetložute i crvene boje?

Shell-logo

Kada je društvo Shell iz Kalifornije izgradilo prvu benzinsku pumpu 1915. godine, izabralo je svijetle boje kako bi se nosilo sa konkurencijom. Crvena i žuta su izabrane zbog dobrih odnosa sa Republikom Španijom.

7. Starbucks je koristio smeđu boju logotipa. Zašto su je promijenili u zelenu?

starbucks-coffee-logo-art-1680x1050

Direktor Starbucksa Howard Schultz otvorio je svoj kafić i nazvao ga II Giornale. On je otvorio kafić jer nije uspio uvjeriti vlasnike Starbucksa da uvedu espresso u cjenovnik. Godine 1987. izvorni vlasnici Starbucksa su prodali kompaniju Schultzu, koji je predstavio novi logo kompanije.”Logo je mješavina boje sirene Starbucksa i II Giornale kafića”, rekao je Schultz.

8. Zašto Yahoo koristi ljubičasti logo?

130807090212-yahoo-logo-story-top

Prema Fast Company, suosnivač Yahooa David Filo izašao je da kupi boje za krečenje zida. Misleći da je siva, kupio je nepažnjom ljubičastu boju koja ga je u konačnici fascinirala.

9. Zašto je Land Rover odlučio da mu logo bude zelene boje?

Land-Rover(590x372)R

Postoji mit da je Land Rover dobio boju po godini u kojoj se utrkuje; tako su britanski sportski automobili dobili zelenu boju, dok su se Italijani trkali u crvenim automobila. Land Rover ima poslovni prostor u zelenoj boji, pa su odlučili da i sama boja automobila bude zelena. Logotip je izvorno svijetle zelene sa crvenim slovima, a onda svijetlozelena sa žutim slovima, da bi svijetlozelena bila zamijenjena tamnozelenom.