Snap preuzeo Placed

Akvizicije

Snap, kompanija vlasnica Snapchata, u protekloj je četvrtini izgubila 2,2 milijarde dolara

Ipak, mlada firma nastavlja da gradi svoj model poslovanja koji uključuje, čini se, i pomalo čudno oglašavanje. Naime, Snap je kupio startup kompaniju Placed koja je fokusirana na mjerenje i određivanje lokacija korisnika kako bi mobilno oglašavanje postalo efektivnije.

Iako je Snap do sada koristio slične alate, kao što je praćenje online i “žive” kupovine svojih korisnika. Ono što Placed nudi jeste analiza kroz treće aplikacije poput Facebooka, Instagrama i internet stranica.

Lociranje je jako bitno jer Snap onda može još efektivnije prodati prostor za marketing, a na osnovu toga šta određeni korisnik voli posjećivati. Recimo, 80 posto fotografija na Snapchatu nastaje u restoranima.

Kao većina drugih predstavnika svijeta društvenih mreža, Snap zarađuje kroz naplaćivanje prostora oglašivačima, a sa Placedom pokušaće da parira gospodarima internet marketinga – Googleu i Facebooku.