Veliki povratak direktora kompanije MySpace

Lider

Kris De Volf suosnivač i direktor prve društvene mreže My Space danas je direktor gejming kompanije čiji proizvodi predstavljaju pravi hit na tržištu i čiji se godišnji prihodi broje u stotinama miliona dolara mjesečno

Cookie Jam Blast je nova igra Jam City, najpoznatije franšize Cookie Jam-a koja je preuzeta sa interneta čak 100 miliona puta i koja je zaradila pola milijarde dolara od 2014. godine. Ljubitelji gejminga znaju o čemu je riječ, a ova ’čokoladna’ igrica puna kolačića postala je pravi hit na tržištu uz svog glavnog junaka Šefa Pandu.

Suosnivač i direktor kompanije Jam City je Kris De Volf koji je bio takođe suosnivač i direktor prve moderne društvene mreže My Space. Ova kompanija je od 2010. godine kada je lansirana smatrana najbrže rastućom privatnom kompanijom mobilnog gejminga i privlačila je preko 50 miliona korisnika mjesečno.

Ona je takođe jedna od rijetkih kompanija, kojih ima manje od deset, koje imaju više od jedne igre na Top 100 svjetskih igara. Ona dio svojih slagalica i storiteling igara radi iz sopstvenih skica, a dio povezuje sa licencama velikih brendova u industriji zabave kao što je Futurama.

Ova kompanija je prošle godine zaradila 322 miliona dolara i nada se ovogodišnjem ostvarenju zarade od 400 miliona iako je preuzimanje ovih igara besplatno. Ovoliki uspjeh dolazi iz posebne strategije specifične za mobilne igre, a riječ je o kupovini unutar aplikacije odnosno doplati za živote junaka, tokene ili unapređivanje.

Očigledno je da je Kris De Volf dva puta pokorio tržište i ponovo napravio novog digitalnog giganta. Prvi put njegova platforma My Space imala je 130 miliona korisnika i najveću internet TV i muzičku platformu. Godišnju zaradu od 750 miliona ubila je hitna monetizacija nakon prodaje kompaniji News Corp 2005. godine.

U intervjuu za Forbs De Volf je istakao:

– To je ono što volim da radim, da upravljam velikim kompanijama i vodim ih ka vrhu. Zapravo, uopšte nije reč o novcu