Tviter testira agresivnu promociju

Tehnologija

Uprava Tvitera počela je testirati uslugu pretplate koja će korisnicima za 99 dolara mjesečno omogućiti agresivniju promociju i prikazivanje tvitova i kod onih koji ne prate tog korisnika, objavili su iz kompanije

„Vi samo morate nastaviti koristiti Tviter, a vaši tvitovi od sada će biti vidljivi znatno većoj publici“, tvrde iz kompanije.

Portparol Tvitera izjavio je kako je program u fazi testiranja, a trenutno ga koristi mali broj privatnih korisnika. Ukoliko se program pokaže uspješnim, mogao bi doprinijeti rastu prihoda Tvitera koji su u poslednje vrijeme negativni.

Tviter muku muči s pronalaženjem modela koji bi osigurao rast korisnika i prihoda. Prema objavljenom poslovnom izvještaju, gubitak Tvitera iznosio je u drugom tromjesečju 116,5 miliona dolara, dok je godinu dana prije bio 107 miliona.

Ukupni prihodi Tvitera iznosili su u proteklom kvartalu 574 miliona dolara, što je 4,7 posto manje nego godinu dana prije, pri čemu su prihodi od oglašavanja pali za 8 odsto, na 489 miliona.