Facebook oglašivačima više neće dozvoljavati da targetiraju ljude na osnovu 3 veoma važna parametra

TECH

Kompanija je potrošila 5 miliona dolara kako bi se nagodila u tri sudska slučaja koji su tvrdili da je Facebook dozvoljavao oglašivačima da serviraju oglase za posao tako da se ne prikazuju ženama.

Šta ovo tačno znači?

Facebook tvrdi da će napraviti nekoliko promjena na svojoj platformi za oglašavanje do kraja godine.

Svako ko želi da prikazuje reklame u vezi sa izdavanjem ili prodajom stanova, zaposlenjem ili davanjem kredita neće moći da targetira ljude kojima će se ti oglasi prikazivati na osnovu lokacije, godina i pola.

Ali to nije sve. Oglašivači će morati da se sami postaraju da su njihovi oglasi u skladu sa anti-diskriminatornim zakonima.

Facebook tvrdi da će stvoriti automatizovani sistem koji će “hvatati” oglase koji ne poštuju pravila koja će se primjenjivati i na Instagramu, koji je u vlasništvu ove društvene mreže.

Ovo će svakako predstavljati problem i veliki iritaciju za velike kompanije, ali s obzirom na veličinu Facebooka i broj ljudi koji ga koriste, neće imati mnogo izbora nego da se povinuju novim pravilima.