Kia želi da postane vodeći brend električnih vozila

Automobil

Kia je od 2011. godine, kada je predstavila prvo električno vozilo, Ray EV, širom svijeta ukupno prodala više od 100.000 automobila na struju, podsećaju u toj kompaniji.

Od tada je korejski proizvođač na globalnim tržištima predstavio različite električne modele, a sa preusmerenjem fokusa poslovanja na elektrifikaciju, Kia teži ka tome da prodaja električnih vozila do 2029. predstavlja 25 odsto ukupne prodaje.

Električni trotineti da se regulišu zakonom, biciklistima dozvoliti vožnju žutom trakom

U skladu sa strategijom Plan S, koja je započeta početkom ove godine, brend do 2025. godine namerava da proširi svoju gamu električnih vozila na 11 modela. U tom periodu je cilj kompanije da dostigne 20-procentni tržišni udio električnih vozila u ukupnoj prodaji brenda na tržištima kao što su Južna Koreja, Evropa i Sjeverna Amerika.

Osim toga, do 2027. će na različitim tržištima lansirati 7 novih, isključivo električnih modela, kažu u korejskoj kompaniji.

Prvi isključivo električni model, kodnog imena CV, koji stiže sredinom 2021, donosi i novi dizajnerski pravac marke Kia.