• Zašto Ikeini proizvodi imaju čudna imena

    Zašto Ikeini proizvodi imaju čudna imena

    Kada imate stotine ili hiljade proizvoda u svojoj ponudi najlakše bi bilo označavati ih brojevima ili nazivima koje bi mušterije mogle lako da izgovore i zapamte. Međutim, to nije slučaj sa švedskim džinom Ikea, čiji svi proizvodi imaju, barem za sve ljude koji žive van Skandinavije, čudne i nerazumljive nazive Razlog tome je Ikein osnivač Ingvar

  • Adidas opremio najviše timova u Rusiji

    Adidas opremio najviše timova u Rusiji

    Na SP u Rusiji sve sudije će nositi srpske kopačke, proizvedene u Derventi Svjetsko prvenstvo upravo počinje, a već se jedan pobjednik zna! Adidas oprema 12 reprezentacija, a američki Najki deset, dok je Puma spala na četiri reprezentacije. Adidas je tako vratio primat na najvažnijem fudbalskom takmičenju, a među onima koje je opremio su Njemačka,

  • Top 10 svjetskih brendova

    Top 10 svjetskih brendova

    Nova lista najvrijednijih svjetskih brendova je objavljena i prvi put su se na njoj našle dve kineske kompanije, preneo je Blic Kompanija Alibaba je ušla u top deset najvrednijih brendova i tako se pridružila kineskoj tehnološkoj kompaniji Tensent. Na devetom mestu se nalazi Alibaba, koju je osnova Džek Ma, a cija se vrednost gotovo duplirala u odnosu

  • Koje su najčešće Pay Pal prevare i kako ih izbjeći?

    Koje su najčešće Pay Pal prevare i kako ih izbjeći?

    Popularni servis za sigurno plaćanje online svoje korisnike najčešće kontaktira putem e-maila što znači da internet vrvi ljudima koji to nastoje da zloupotrijebe Evo koje mjere predostrožnosti svojim korisnicima predlaže sam PayPal. Pazite na lažne ‘službene e-mailove’ Internet prevaranti često koriste ‘prijateljska imena’ kako bi nasamarili žrtvu i natjerali je da klikne na opasni link.

  • Zašto Apple ima moć da iznova stvara?

    Zašto Apple ima moć da iznova stvara?

    Kompanija slavna po inovacijama ne izmišlja prva stvari – nije stvorila prvi personalni računar, prvi digitalni muzički plejer, niti prvi smartfon. Apple, umjesto toga, stvara iznova, proizvodeći originalniju verziju nečega što smo već koristili Apple na papiru želi da izvede isti trik sa uređajem HomePod. Gedžet vrijedan 349 dolara – koji je Apple predstavio 5.

  • Koka Kola Zero mijenja ime

    Koka Kola Zero mijenja ime

    Američka kompanija Koka Kola (Coca-Cola) odlučila je da promijeni ime brenda „Koka Kola Zero“ u „Koka Kola Zero Šugar“, što znači Koka Kola bez šećera Novo ime treba dodatno da istakne da to piće ne sadrži kalorije, a novi recept učiniće da ukus pića bude sličniji običnoj Koka Koli. Kompanija nije precizirala šta će tačno

  • Presuda u korist njemačkog giganta: Luksuzna roba ne može na onlajn tržište

    Presuda u korist njemačkog giganta: Luksuzna roba ne može na onlajn tržište

    Decenijska bitka za odbranu imidža luksuznih brendova izgleda da se danas približila kraju, pošto je savjetnik vodećeg suda u Evropi izjavio da njemačka kompanija Koti (Coty) može da blokira njemačkog trgovca na malo da prodaje njegove kozmetičke proizvode na onlajn tržištu “Dobavljač luksuzne robe može da zabrani svojim ovlašćenim trgovcima da prodaju njegove proizvode na

  • Zanimljive činjenice o kompaniji Google

    Zanimljive činjenice o kompaniji Google

    Pokrenuta iz garaže jednog od osnivača kraj Menlo Parka davne 1997. godine, kompanija Google Inc danas predstavlja giganta čije servise koriste milioni ljudi širom svijeta Rijetki su oni koji nisu čuli za ime ove kompanije, koja je u velikoj mjeri uticala na način na koji doživljavamo i koristimo internet. Međutim, iako nam se čini da ne

  • Smoki proslavio 45. rođendan

    Smoki proslavio 45. rođendan

    Smoki je prvi proizvedeni flips u jugoistočnoj Evropi, nastao davne 1972. godine Zahvaljujući investicijama od preko dva miliona eura, linija Smokija je danas inovirana predstavlja poseban pogon, kao dio razvojne strategije poslovanja Soko Štarka, na kojoj se bazira njegov visedecenijski uspjeh. To pokazuju i rezultati Valikon istraživanja po kojima je Smoki već godinama među top

  • Pet najvrednijih kompanija na svijetu su IT kompanije – da li će se to ikada promijeniti?

    Pet najvrednijih kompanija na svijetu su IT kompanije – da li će se to ikada promijeniti?

    Nedavno se pet kompanija sa najvećom tržišnom vrijednošću – Apple (753 milijarde dolara), Alphabet (601 milijarda), Microsoft (529 milijarde), Amazon (432 milijarde) i Facebook (420 milijardi) – približilo zajedničkoj vrijednosti od tri biliona dolara Dakle, svih pet su kompanije koje aktivno talasaju tehnološku stvarnost i jasno pokazuju da poslovanje izgrađeno na intelektualnoj svojini i informacionoj

  • Od zavisnika do tvorca Koka Kole: Priča o nastanku najpopularnijeg gaziranog pića na svijetu

    Od zavisnika do tvorca Koka Kole: Priča o nastanku najpopularnijeg gaziranog pića na svijetu

    Džon Pemberton, tvorac vjerovatno najpoznatijeg brenda na svijetu, borio se sa zavisnošću veći dio svog života. U nekom trenutku, ova zavisnost dovela je do otkrića Koka Kole Menadžerka marketinga kompanije “Koka Kola”, Vendi Klark, jednom prilikom napisala je za čovjeka koji je otkrio ovo piće da je on bio “farmaceut koji je želio da napravi

  • SAD: Prihodi top 500 kompanija iznad 12 biliona dolara

    SAD: Prihodi top 500 kompanija iznad 12 biliona dolara

    Tesla Motors, uz još 19 kompanija, prvi put se našla na godišnjoj listi 500 vodećih američkih kompanija po prihodima koju sastavlja američki časopis Fortune Od tih 20 novih kompanija, šest ih je nastalo nedavnom diobom ili izdvajanjem poslovanja, tri su osnovane prije više od 100 godina, dok su dvije osnovane tek prošle godine. Start-up Elona