Interview

  • Jelena Ristić –  Mastercard je najsigurniji način plaćanja

    Jelena Ristić – Mastercard je najsigurniji način plaćanja0

    Direktorica za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine u kompaniji Mastercard, Jelena Ristić, za The Prestige kaže da se broj beskontaktnih plaćanja povećao. Pogotovo u 2018, u odnosu na 2017, taj broj je dostigao 154% u Srbiji, 133% u Crnoj Gori i 166% u BiH Prema godišnjem MasterIndex istraživanju bezgotovinska plaćanja na bh.

  • Guverner Softić – Smanjen kreditni rizik

    Guverner Softić – Smanjen kreditni rizik0

    Bankarski sektor u BiH je i dalje adekvatno kapitalizovan, likvidan i profitabilan, te se bilježi smanjenje kreditnog rizika koji je u prethodnim godinama predstavljao ključni faktor koji je ugrožavao stabilnost bh. bankarskog sektora, tvrdi guverner Centralne banke BiH Prema njegovim riječima, na osnovu indikatora finansijskog zdravlja, može se ocijeniti da je stabilnost bankarskog sektora u

  • Klaudio Luti – Italijanski dizajn je stil i način života

    Klaudio Luti – Italijanski dizajn je stil i način života0

    Prestižni sajam namještaja Salone del Mobile.Milano  posvećen je dizajnu i Made in Italy pečatu, svojevrsni benčmark za kvalitet i inovacije… Milanski sajam namještaja održava se od 1961. i postao je prestižna platforma italijanskih i inostranih izlagača kada su u pitanju opremanje enterijera i eksterijera. Brojke pokazuju sve veći porast zainteresovanosti za izuzetno visok kvalitet italijanskog dizajna

Karijere

  • Koliko je skromnost dobra u životu i poslu?

    Koliko je skromnost dobra u životu i poslu?0

    Glavno značenje skromnosti tiče se odnosa osobe prema vlastitim željama. Skroman je onaj ko lako odustaje od svojih želja i miri se sa tim da ih neće ostvariti. Skromno je ono dijete koje stojeći pred izlogom u kojem vidi igračku koja mu se sviđa, mirno prihvata odgovor da ona nema dovoljno novca da mu je

  • Šta neke ljude čini produktivnijima od drugih?

    Šta neke ljude čini produktivnijima od drugih?0

    O ličnoj produktivnosti i ono što neke ljude čini produktivnijima od drugih možemo učiti i čitati svakodnevno. Istraživanje koje je prošle godine proveo Harvard Business School u svrhu procjenjivanja vlastite produktivnosti – produktivnost je definisalo kao svakodnevne navike ljudi te se fokusiralo na sedam navika. Navike podrazumijevaju razvijanje dnevnih rutina, planiranje rasporeda, snalaženje s porukama,

  • Amazon nudi radnicima: Dajte otkaz i platićemo da pokrenete biznis

    Amazon nudi radnicima: Dajte otkaz i platićemo da pokrenete biznis0

    U cilju da ubrza dostavu, internet trgovac Amazon nudi svojim zaposlenima neobičan prijedlog – da daju otkaz, a kompanija će im pomoći da započnu sopsteni biznis dostave Amazonovih porudžbina. Ponuda proizilazi iz plana da se vrijeme dostave sa dva dana ubrza na jedan dan za premijum članove Amazona, prenosi AP. Iz Amazona poručuju da će

Lider

  • Mišković – U budućnosti postojaće samo dvije vrste kompanija

    Mišković – U budućnosti postojaće samo dvije vrste kompanija0

    Na predavanju studentima beogradskih fakulteta Miroslav Mišković, vlasnik jedne od najvećih korporacija u regionu, Delta Holdinga, koja zapošljava 4.500 ljudi i čiji su prihodi u 2018. godini bili 492,7 miliona eura, otvoreno je govorio o stanju ekonomije, ko kontroliše svijet i u kom pravcu će se dalje razvijati njegova kompanija. – Delta Holding želi da

  • (Samo)procjena – ključ uspjeha

    (Samo)procjena – ključ uspjeha0

    Kaže se da menadžer koji više od 70% vremena troši u rješavanju međuljudskih odnosa – nije efikasan. Lider koji manje od 70% svoje pažnje poklanja ljudima i njihovoj ulozi u razvoju biznisa – nije vizionar. Zar se onda treba pitati koliko vremena na ljude utroši ili bi trebalo da utroši HR menadžer? Mirjana Maslovar Program

  • Bezos savјetuje: Uz pomoć ova TRI PRAVILA sastanci će posati izvor briljantnih ideja

    Bezos savјetuje: Uz pomoć ova TRI PRAVILA sastanci će posati izvor briljantnih ideja0

    Svi smo sigurno bar nekad iskusili loše sastanke. Bilo da se radi o loše isplaniranom sastanku, previše priče ili nedostatku pripreme, loši sastanci troše dragocjeno vrijeme i novac. Međutim, osnivač i izvršni direktor Amazona, Džef Bezos, izgleda da je pronašao ključ koji će sastanke učiniti mnogo produktivnijim. Svojim godišnjim pismom dioničarima, kao i nedavnim intervjuom,