Ovaj par godišnje zaradi 200.000 dolara putujući svijetom

Kolet i Skot Stoler, bračni par iz Los Anđelesa, riješili su da daju otkaz na poslu i krenu na putovanje svijetom, a u međuvremenu su za objavljivanje fotografija i video zapisa na društvenim mrežama i pisanja blogova na internetu postali dobro plaćeni

Profil na Instagramu su pokrenuli prije dvije godine nakon sedmomesečnog putovanja svijetom koje su platili novcem koji su štedjeli za drugi stan. Na kraju putovanja shvatili su da imaju mnogo više pratilaca na društvenim mrežama i tada su došli na ideju da od nomadskog stila živote naprave biznis.

Uspostavili su saradnju sa turističkim agencijama, hotelima i drugim kompanijama i planiraju putovanja koja dokumentuju i objavljuju na svojoj internet stranici i društvenim mrežama. Po postu zarade do 2.000 dolara, a njihova godišnja zarada je oko 200.000 dolara.

Grab your honey for the holidays 🎄 ••••• GIVEAWAY TIME! We are partnering with @v76 to give away a collection of V76 products worth over $200! To enter: 👉🏼 Follow @v76 and @Roamaroo 👉🏼 Like this photo 👉🏼 Comment below with your holiday plans + the hashtags #Wellgroomed & #v76 🎄 Happy holidays! 🎄 ••••• #ad #hermosabeach #hermosabeachpier #travelcouple #travelingcouple • • • • #travelsandchill #discoverla #visitcalifornia #visitca #lastory #losangeles_city #losangelesblogger #couplesgoals #relationshipgoals #couplesofig #couplesofinstagram #oceanviews #5starhotel #hotelroomview #uniquehotels #beachfront #californiacoast #california_igers #southbay #californiadreaming #visittheusa #socalwedding

A post shared by TRAVEL COUPLE ✈️Scott+Collette (@roamaroo) on

Iako ono što radi ovaj bračni par mnogima zvuči kao posao iz snova, Kolet ističe da život influensera nije lak, jer se milioni takmiče za angažman istih marketinških kompanija. Broj influensera na društvenim mrežama povećava se iz dana u dan, ali mali je broj onih koji od toga mogu da žive lagodno.

Svoja putovanja Kolet i Skot planiraju prema željama klijenta, a kada su na putovanju većinu vremena provode fotografirajući se.

Dodatni problem je to što trenutno ne postoje nikakva pravila u ovoj industriji, naročito ne kada je riječ o plaćanju.

Takođe, efektivnost influensera je teško mjerljiva. Jedna studija je pokazala da 38 odsto brendova ne može da kaže da li su povećali prodaju zahvaljujući influenserima, a 86 odsto ne zna na osnovu kojih varijabli influenseri računaju vrijednost svojih objava. Bez obzira na to, 75 odsto njih naredne godine planira još više da uloži u influensere.