Teslin najjeftiniji model više neće biti tako jeftin

Automobil

Teslin najjeftiniji model više neće biti tako jeftin Saga o osnovnom Teslinom modelu 3, vrijedna 35.000 dolara, ponovo je dobila epilog.

Prema renomiranom portalu Electrek, proizvođač automobila Tesla sljedeće godine više neće nuditi najjeftiniju verziju svoje popularne električne limuzine po cijeni koju je objavio na početku. Ovo je drugi put da je kompanija podigla cijenu najpristupačnije verzije svog automobila.

Najjeftiniji model kompanije uvijek je bilo vrlo teško naći na tržištu. Kompanija ga je premjestila u “isključeni meni” na svojoj web stranici, postavila skuplju cijenu, ali ga je prodavala s popustom.

Tesla sada obavještava svoje prodajno osoblje da će ukinuti popust za daljnje automobile proizvedene u ovoj seriji, izvještava Electrek pozivajući se na neimenovane izvore. Teslin prodajni tim više neće smjeti prodavati najjeftiniju verziju automobila s popustom.

Model 3 biće dostupan po originalnoj cijeni samo kod prodavaca koji imaju starije verzije još uvijek na lageru. A kada nestanu starije verzije Modela 3, snovi o pristupačnom sportskom električnom automobilu će se srušiti.

Model 3 prvotno je zamišljen kao Teslin prvi automobil za šire tržište. Od samog početka, glavni plan kompanije – kako je izvršni direktor Elon Musk opisao u blogu 2006. godine – je stvaranje poželjnog, ali pristupačnog električnog sportskog automobila, koristeći prihod za finansiranje dalje proizvodnje luksuznije limuzine pristupačnije cijene, koju bi si mogle priuštiti stotine hiljada ljudi.

Muskov plan za izgradnju Modela 3 za 35.000 dolara nikada se nije ostvario, zahvaljujući dobro dokumentovanom “proizvodnom paklu” kompanije. Danas cijena Model 3 Standard Range Plus počinje od 37.990 USD, Long Range od 46.990 USD, a performanse od 54.990 USD.

To ne znači da je Musk u potpunosti napustio svoj plan pristupačnog električnog automobila. Zahvaljujući novim baterijskim ćelijama i promjeni materijala unutar ćelije, Musk je nedavno rekao da će Tesla moći “prepoloviti” cijenu po kilovatsatu, čineći električne automobile jednostavnim za prodaju po približno istoj cijeni kao i oni s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem. Prema Musku, ovo bi Tesli trebalo omogućiti da prodaje električne automobile za 25.000 dolara.