Svjetski brendovi zatvaraju svoje trgovine

Svijet

U prva četiri mjeseca ove godine u SAD najavljeno je više zatvaranja trgovina nego što ih je ukupno zatvoreno u tokom 2018.

Kako piše Business Insider, stigla je apokalipsa maloprodaje, a najavljeno zatvaranje gotovo 6.000 trgovina samo u SAD u ovoj godini; više je nego dovoljan pokazatelj da je to zaista tako. Poređenja radi, u 2018. zatvorene su 5.864 trgovine.

Popularni Abercrombie&Fitch, na primjer, u samo 24 časa zatvoriće više od 1.100 svojih trgovina, a slične brojke su najavili i u Charlotte Russeu i Family Dollaru.

Desetine svojih trgovina zatvoriće i Gap, Victoria’s Secret i JCPenney, dok neki brendovi zatvaraju apsolutno sve svoje trgovine. Jedan od njih je maloprodajni lanac obuće Payless, koji će u 2019. zatvoriti svih svojih 2.500 trgovina.

Razlog tome krije se u rastućoj popularnosti onlajn trgovine zbog koje sve manji broj potrošača fizički posjećuje  trgovine.

– Poplava zatvaranja trgovina nastaviće se i trajaće sljedećih nekoliko godina – smatra Debora Vajnsvig, izvršna direktorica konsultantske firme Coresight Research, koja je sprovela istraživanje o trendu zatvaranja fizičkih trgovina.

Predviđeno je da će se do 2026. zauvijek zatvoriti vrata čak 75.000 američkih trgovina, a najveći broj odnosiće se na trgovine odjećom. Od svih zatvorenih trgovina njih će, prema prognozama, biti visokih 71 odsto, odnosno 21.000 u cijeloj SAD.