Prihod od online oglasa će u 2021. biti više od polovine ukupnih
Primjera radi, ove godine je riječ o 47 posto od ukupno 639 milijardi američkih dolara, a u 2018. to je bilo 44 posto, navodi Zenith u svom izvještaju.
Drugi kanali internet oglašavanja bilježe pad, pa čak i Googleove pretrage. Iako čine 37 posto ukupne potrošnje na oglase u 2018., rast se smanjuje na 11 posto ove godine, u 2021. biće na sedam posto, kada se gleda godišnji nivo. Ipak, potencijal postoji jer još nisu monetizovane glasovne pretrage, koje postaju sve češće kod korisnika.
Što se pak tiče preostalog internet oglašavanja, kao što su poslovi, razni proizvodi, usluge… riječ je o malom postotku, a i do 2021. rast će samo 1,6 posto u odnosu na danas.
Treba znati i da će polovina potrošnje na internet oglašavanje dolaziti iz Sjedinjenih Američkih Država, što nije dobar znak jer to znači i da će ostatak svijeta nastaviti sa stagnacijom. Ali, barem situacija ide prema naprijed, što televizijsko oglašavanje ne može kazati sa svojih 184 milijarde dolara prihoda u 2018. te prognoziranih 180 milijardi u 2021.
Istovremeno, oglasi u štampanim medijima su na 70 milijardi dolara kombinovano u cijelom svijetu, a 2007. su bili na rekordnih 164 milijarde.
Radio, pak, raste za jedan posto na godišnjem nivou, kinematografi za 12 odsto, navodi ICTbusiness, prenosi Indikator.ba.