Kineski div, vlasnik ex-yu brenda, želi dominaciju u SAD-u

Svijet

Kineska firma kućanskih aparata Hisense ima za cilj postati broj 1 prodavatelj televizijskih uređaja u SAD-u za otprilike dvije godine, rekla je Catherine Fang, predsjednica Hisense Internationala, u ekskluzivnom intervjuu za CNBC u ponedjeljak.

Podsjetimo da je Hisense vlasnik Gorenja, jednog od najpoznatijih brendova iz cijele bivše Jugoslavije.

U nastojanju da ojača svoj brend u SAD-u, firma je prošle sedmice postala prvi službeni partner FIFA Svjetskog klupskog prvenstva koje će započeti u Miamiju u junu 2025.

Predsjednik FIFA-e Gianni Infantino, generalni sekretar FIFA-e Mattias Grafström i Hisense Predsjednik grupe Jia Shaoqian prisustvovali su događaju u Šangaju 30. oktobra kojim je obilježeno partnerstvo.

– Nadamo se da ćemo kroz ovo sponzorstvo moći povećati svoj tržišni udio – rekla je Fang. Sportski događaji mogu poboljšati imidž Hisensea kao premium brenda, dodala je.

Najnoviji televizori firme koriste interni čip umjetne inteligencije za poboljšanje renderiranja slike kazala je Fang, ističući planove za povećanje upotrebe AI za poboljšanje kvalitete zvuka ili pružanje statistike sportista putem glasovne naredbe.

Firma nije odmah mogla podijeliti u kojoj su mjeri te značajke dostupne na TV prijemnicima u SAD-u.

Hisenseova 55-inčna U8 TV serija počinje s oko 700 dolara u SAD-u, dok verzija od 100 inča košta oko 3000 dolara ili više, prenio je SEEbiz.

U drugom tromjesečju, firma je isporučila drugi najveći broj TV uređaja u Sjevernoj Americi, iza Samsunga, prema istraživačkoj firmi Counterpoint.

– Hisense i TCL, koji su se fokusirali na normalne LCD televizore, pokušavaju povećati svoj tržišni udio jačanjem svojih naprednih TV portfelja kao što su QD-LCD i Mini LED LCD – rekli su iz Counterpointa.

Hisense također prodaje kućanske aparate kao što su frižideri i mašine za veš, koji se često nazivaju bijela tehnika.

Fang je rekla da firma namjerava postati vodeći kineski brend takve bijele tehnike u Sjevernoj Americi, također u otprilike sljedeće dvije godine.

Hisense ostvaruje polovinu svog prihoda izvan Kine, a Sjeverna Amerika čini oko 30 posto njegove inozemne prodaje.