Vrijednost brenda BH Telecoma povećana za 52 posto

Renomirani časopis European Communications u partnerstvu sa Brend Finance već drugu godinu zaredom objavljuje listu najboljih brendova iz telekom industrije

Vodeći telekom operater u Evropi je Deutsche Telecom čiji brend vrijedi 36 miliona dolara, drugi je britanski Vodafone s padom vrijednosti brenda od 22 posto dok je na trećem mjestu francuski Orange.

Ovogodišnja lista rangira kompaniju BH Telecom na 84. mjesto uz povećanje vrijednosti brenda od 52 posto i izračunatom brend vrijednosti u iznosu od 48 miliona dolara. Ovim se BH Telecom svrstava u jedini telekom operater u BIH kojem je vrijednost brenda povećana.

Brend kao neopipljiva imovina kompanije uklučuje vrijednost imena, pojmove, znakove, simbole, logotipe s namjerom da identifikuje robu, usluge ili lica, ili kombinaciju istih, kreirajući karakterističan ugled, pomoću kojeg se mjeri vrijednost na tržištu.

Na osnovu rezultata, svakom brendu na tabeli rezultata se dodjeljuje cijena između AAA+D u obliku slinom cijeni kreditiranja. AAA+brendovi su izuzetno jaki i odlično pozicionirani dok se neupješnom Brendu dodjeljuje D stepen, objašnjavaju u časopisu European Communications.