Rik Gojngs podijelio mudrosti sa ljudima koji tek počinju svoju karijeru
Rik Gojngs (Rick Goings), izvršni direktor kompanije specijalizovane za kućne aparate i kuhinjske proizvode “Tupperware Brands”, koja donosi zaradu od 2.6 milijardi dolara svake godine, za sajt “Business Insider” podijelio je svoje mudrosti sa ljudima koji tek počinju svoju karijeru, ili ne znaju kako da je poboljšaju
– Uvijek imajte na umu da je neuspjeh važan element uspjeha. Iskustva koja dobijete kada nešto ne krene kako treba jesu najbolje lekcije koje možete da primijenite na život. Istinski vjerujem da morate da doživite neuspjeh da biste uspjeli. Put do uspjeha nikada nije pravolinijski, i upravo usponi i padovi vode vas tamo. Sve to ima veze i sa samouvjerenošću. Ne postajete samouvjereni bez iskustva, a to iskustvo uključuje neuspjeh. Djelanje i ostvarenje ciljeva vodi ka samopouzdanju, kao i skakanje pravo na glavu u nešto što možda neće voditi ka uspjehu. Ne bojte se neuspjeha – idite i nađite prilike gdje možete da radite i napredujete. Naučićete vrijedne i neponovljive lekcije na tom putu. Još jedan savjet koji bih htio da podijelim jeste da tražite sponzora ili mentora. Sponzorisanje i mentorstvo je važan element za razvoj vaše karijere.”
Gojngs je podijelio i jedan bonus savjet: Kada idete na intervjue za posao, uvijek budite fini prema svima.
– Volim da provjerim sa vozačem, ljudima na recepciji, i sa asistentima kako se kandidat ponašao i kako je komunicirao sa njima. Kako se ponašate prema drugima otkriva sve! – zaključio je Gojngs.