McDonald’s odustao od Olimpijade
Lanac brze hrane povlači sponzorstvo tri godine prije isteka ugovora
Zbog opadanja gledanosti Olimpijskih igara McDonald’s je odlučio prekinuti sponzorstvo tog najvećeg sportskog takmičenja nakon neprekidne 41 godine.
Vijest o povlačenju američkog lanca restorana brze hrane tri godine prije isteka ugovora objavio je krajem prošle sedmice Međunarodni olimpijski odbor (MOO). Tako će posljednja Olimpijada tokom koje će se na sportskim borilištima kočiti McDonald’sov logotip biti u Tokiju 2020. godine.
– Razmotrili smo sve aspekte našeg poslovanja te donijeli ovu odluku u saradnji s MOO-om kako bi se fokusirali na druge prioritete – izjavila je McDonald’sova direktorica marketinga Silvia Lagnado.
Naime, zbog investiranja u poboljšanje kvaliteta hrane, usluge u restoranima te internetskog naručivanja kompanija sve više reže troškove. Reuters neslužbeno doznaje da je McDonald’s sponzorirao MOO sa 100 miliona dolara u četverogodišnjem ciklusu koji uključuje zimsku i ljetnu Olimpijadu. McDonald’sov potez ukazuje i na sve manju marketinšku snagu tog događanja. Trend pada gledanosti je postao vidljiv tokom Igara u Pekingu 2008. godine, a lanjsku Olimpijadu u Rio de Janeiru pratilo je u Americi gotovo devet posto manje gledalaca od prethodne Olimpijade u Londonu.