Hit „Despacito“ izvlači Portoriko iz bankrota?
Pjesma “Despacito” osim uspjeha na svim svjetskim muzičkim rang listama, mogla bi da postane i nezapamćeni medijski fenomen u podsticanju nacionalne ekonomije, i ubrza izlazak Portorika iz bankrota
Turističko zanimanje za Portoriko je poraslo za 45 odsto zahvaljujući pominjanju Portorika i njegovih jednistvenih lokaliteta u stihovima Luisa Fonsija i Didi Jenkija koji se uveliko slušaju širom svijeta, prenosi list El Nuevo Dia.
Naime, guverner te američke ostrvske teritorije Rikardo Roselo proglasio je bankrot Portorika zbog duga od 70 milijardi dolara u maju ove godine, u namjeri da dug restruktuira, a čini se da će popularnost numere i zarada koju ona donosi, ubrzati planove za oporavak zemlje.
Turiste je privukla fraza „ovako to radimo u Portoriku“ iz teksta popularne pjesme, a snimanje spota na različitim spektakularnim lokacijama navelo je turiste da požele da obiđu baš ta mjesta. Kako prenosi list, centralnoameričko odjeljenje turističke agencije “Koća” objasnilo je da, zbog internacionalizacije pjesme “Despacito”, turistički vodiči uveliko dodaju nove tačke u svoje ture, zato što stranci zahtjevaju da posjete lokacije koje su prikazane u spotu. Na taj način, mjesta kao što su “Paseo canto los Gansos” i popularni “Klub Fabrika” već su osjetili neočekivane ekonomske benefite zbog intenzivnije posjete turista.
Na ovakve vijesti reagovao je i sam Fonsi, koji je na svom Instagram profilu objavio da je pravo zadovoljstvo čitati ovo u stranim medijima i da je glavni akter pjesme i spota upravo Portoriko. On se zahvalio se svim koautorima koji su doprinijeli da ‘Despacito’ postane hit u svim dijelovima svijeta kakav nije zabilježen godinama.