Discovery kupio Scripps Networks za 14,6 milijardi dolara
Kompanija Discovery Communications je kupila Scripps Networks Interactive za 14,6 milijardi dolara
Vrijednost dionice je iznosila 90 dolara. Čitava transakcija će biti završena početkom naredne godine.
Akvizicija će objediniti Scrippsovu uglavnom žensku publiku koja gleda kanale kao što su HGTV, Travel Channel i Food Network s muškom publikom kanala Animal Planet i Discovery Channel, koji su dio Discoveryja.
Ovim potezom Discovery može smanjiti troškove i iskoristiti Scrippsove emisije za dodatni proboj na međunarodnom tržištu. Zajednički programi mogu osigurati dodatne prednosti u pregovorima s pružaocima usluga jeftinijih programskih paketa s manje kanala u ponudi.
Zajednička kompanija će imati 20 posto ukupnih gledalaca kablovske televizije, podaci su Barclaysa. To će im pojačati poziciju u pregovorima s distributerima.
Američki internet i kablovski provajderi su pod pritiskom s obzirom da sve više korisnika svoje omiljene emisije prati na telefonima i tabletima. Takođe je pojačana trka za gledaocima streaming servisa poput Netflixa i Amazona.
Discovery će platiti transakciju s 70 posto u kešu i 30 posto u dionicama.