Dženifer Lopez postaje lice Coach brenda
Dženifer Lopez je ovih dana jako zauzeta. Nakon nevjerovatnog performansa u filmu Hustlers, šetnje po modnoj pisti za brend Versace i lansiranja modne saradnje broj dva sa brendom Quail, ona sada dodaje još jedno dostignuće svojoj listi poduhvata. Od iduće godine, pjevačica će zvanično postati lice njujorškog brenda aksesoara i ready-to-wear linija, Coach.
Ovo partnerstvo najavljeno je prije nekoliko dana i govori nam da je zrela Lopez zamijenila mladu Selenu Gomez na poziciji ambasadora brenda. Kao dio ugovora, pjevačica će se pojaviti u globalnim reklamnim kampanjama brenda za kožne predmete, obuću i odjeću, počevši od sezone proljeće 2020.
Komentarišući ovu saradnju, Lopez je objavila na svom Instagram nalogu: “Jako sam uzbuđena zbog ove saradnje sa Coach brendom. U pitanju je vanvremenska modna kuća, a ja sam oduvijek njihov fan, pa će nova kolekcija savršeno odgovarati mom stilu”.
Kreativni direktor Coach brenda, Stjuart Vevers, rekao je: “Dženifer je tako autentična. Ona je odlučna, originalna i uvijek je pratila sopstvenu stazu i radila stvari na svoj način. Ona je zaista otjelotvorenje Coach stave i naše nove kampanje. Dženifer je iz Njujorka, baš kao i naš brend, što kreira još jednu autentičnu vezu sa našim naslijeđem”.
Moramo priznati da jedva čekamo da vidimo šta će nam ova saradnja podariti.