Omaž ženstvenosti i ljepoti

Moda

Za svoju šezdeset petu godišnjicu, slavni brend donjeg veša oživio je svoj klasični model sa svilom i makrameom. Slavni La Perla brend, koji je već šezdeset pet godina simbol luksuzne ženstvenosti, predstavio je predivnu capsule kolekciju. Dizajnirana od strane kreativnog direktora Alesandre Bertuci, Macrame Noir je istraživanje i proslava ženstvene ljepote.

Kako bi odgovorili na pitanje “koju ulogu La Perla donji veš igra u životima žena današnjice”, kolekcija odgovara tako što akcentuje funkcionalnost i senzualnost kroz svoju raznoliku liniju. Zajedno sa intimnim komadima, od trouglastih bralette modela do svilenih slipova, Macrame Noir sadrži svilene blejzere i čisto sječene pantalone, opisane klasičnom elegancijom po kojima su poznati.

Kao omaž La Perla zanatskim počecima, kolekcija je inspirisana starinskom umjetnosti makramea. Prije šezdeset pet godina, osnivač brenda, Ada Masoti, bila je prva koja je uvela makrame u svijet donjeg veša. Svaki komad, od maske za oči do manžetni, sadrži jedinstveni makrame dizajn, koji je kreiran ekskluzivno za La Perla brend uz pomoć tradicionalnih švedskih razboja.