Dacia iskoračila u luksuzni segment

Automobil

Dacia, u vlasništvu francuske Renault Grupe, predstavila je novi vodeći SUV model, pod nazivom Bigster, dizajniran da bude iznad trenutnog Dustera u postavi te kompanije kao “buduća figura Dacia asortimana”.

Duster, nešto manji SUV od Bigstera, trenutno je drugi najpopularniji automobil u Evropi.

U sklopu šireg strateškog pomaka Renault Grupe, koji je nazvala Renaulution, Dacia i druga marka Renaulta, Lada, udružiće se kako bi stvorili novo poslovanje s ciljem poboljšanja učinkovitosti i širenja na nova automobilska tržišta.

– Dacia će ostati Dacia, uvijek pametnim kupcima nudeći pouzdan, autentičan predlog s najboljom vrijednosti za novac, kaže Denis Le Vot, izvršni direktor Dacije i Lade.

Dvije marke zajednički će raditi na inženjeringu i proizvodnji, za što Renault kaže da će ciljati tehnološku podršku i povećati potencijal za sinergiju i prenos.

– Stvaranjem poslovne jedinice Dacia-Lada pojačat ćemo našu učinkovitost i dodatno povećati konkurentnost, kvalitet i atraktivnost naših proizvoda. Imaćemo sve što je potrebno da dovedemo marke u više zemalja, a prednjači Bigster Concept, dodaje Le Vot.

Marka Dacia jedna je od rijetkih priča o poslovnom uspjehu u posljedne dvije decenije u Evropi u usponu, te postala simbol rumunskog nacionalnog ponosa.

Otkako ga je 1999. preuzeo Renault, prodaja Dacie povećavala se gotovo svake godine, a marka sada čini 3,7 posto svih novih automobila prodatih u Evropi.