Novi dizelski snagator dCi 165 za Renault Mégane GT i Mégane GT Grandtour

Aktuelni Renault Mégane GT i Mégane GT Grandtour dobili su dizelsku prinovu: tehnološki napredan agregat s dva turbopunjača iz Energy generacije – dCi 165

Isprobana kombinacija 4Control šasije i turbobenzinskog agregata TCe 205 kod novog Mégana GT već ubire uspjeh na tržištu. Međutim, u Renaultu nisu ostali dužni prema kupcima koji gaje ljubav prema kombinciji sportskog DNK i dizelskog pogona, pa su na tržište lansirali atraktivni Mégane GT s novim dizelskim biserom dCi 165. Riječ je o tehnološki naprednom dizelskom agregatu sa dva turbopunjača iz Energy generacije, čija snaga i obrtni moment se prenose isključivo preko automatskog mjenjača EDC sa dvostrukim kvačilom i mjenjačkom kutijom sa šest stepeni prenosa. Sportska šasija 4Control je kalibrirana da 100 puta u sekundi izračuna i podesi ugao zadnjeg para upravljivih točkova kako bi se osigurala stabilnost na brzim i zavojitim cestama, odnosno da pomogne u manevrisanju pri malim brzinama.

Aktuelni dizel dCi 160, koji pogoni modele Espace i Talisman, blago su modifikovali stručnjaci iz Renault Sport odjela. Snaga je podignuta za pet konjskih snaga, dok je ’kamionski’ obrtni momenat od 380 pri 1.750 o/m zadržan na nivou izvorne verzije.

Prednost sportski orijentisanog Renault Mégana GT je svestranost u svakodnevnom korištenju, s obzirom da je udobnost poboljšana zahvaljujući specifično pripremljenim amortizerima i oprugama, koje su podesili inžinjeri Renault Sport odjela. Istovremeno, Mégane GT i Mégane GT Grandtour,  za koje je isključivo rezervisan novi agregat dCi 165, udovoljavaju i potrebama za ekononomičnošću, budući da po kombinovanom NEDC ciklusu troše svega 4,6 odnosno 4,7 litara na 100 kilometara.