Novi Dacia Logan: Svjež i funkcionalan
Vozilo koje je podiglo rumunskog proizvođača uz stečeni imidž robusnosti i pouzdanosti proživljava renesansu na tržištu cjenovno pristupačnih automobila
Osvježeni Dacia Logan druge generacije faza 2 dobio je niz estetskih, ali i funkcionalnih, te tehničkih dorada. Ovaj model sa prepoznatljivom Renaultovom genetikom već godinama gazi na krilima provjerene tehnike i nenadmašne robusnosti, koji su Logan učinili predvodnikom narodnih i cjenovno pristupačnih modela na tržištu!
Njegov upečatljivi izgled je moderniziran u manirima savremenih tokova autoindustrije. Prednja LED svjetla i zadnja sa 3D efektom, te osvježenje u vidu naborane maske i ukrasnih letvica sa hromiranim oblogama, mudra su nadogradnja na prethodno stečeni imidž robusnog, ali i modernog vozila koje ispunjava sve zahtjeve kupaca. Paleti vanjskih boja dodata je efektna Vision smeđa kao i nov dizajn poklopaca točkova i 15-inčnih aluminijskih naplataka Chamade.
Bolja ergonomija i dotjeranija akustična udobnost
Nova faza kod druge generacije Logana označila je evoluciju i u enterijeru. Logan druge generacije faza 2 ergonomski je mnogo napredniji automobil. Novi četverokraki upravljač prisutan je kod svih verzija. Uz podesivi upravljač, repozicionirane električne podizače prozora na oblogama vrata, impulsne pokazivače smjera i podesivo vozačevo sjedište po nagibu i visini, Logan je konkuretan svim sličnim vozilima.
Novi Logan odlikuje i bolja akustična udobnost, inžinjeri su pod kontrolu stavili ujedno mehničku buku i trenje. U tu svrhu su ugrađene opruge amortizera sa pet, umjesto četiri spirale, kao i apsorbirajuće obloge u motornom prostoru i bolje ugođeno kvačilo, koje prenosi manje vibracija u putnički prostor.
Racionalna ponuda motora bez umanjenja užitka u vožnji
U gamu savremenih TCe i dCi motora, opremljenih sa Stop&Start funkcijom, kod novog Logana s razlogom je uveden 1.0-litarski atmosferski agregat SCe koji ispunjava Euro 6 normu i zvanično mijenja zastarjelu 1.2 16V verziju. Novi ulazni benzinski agregat razvija 75 KS i troši svega 5,3 litara u prosjeku. Robotizirani ručni mjenjač Easy-R upotpunjuje udobnost automatskog i potrošnju ručnog mjenjača.
Bez izuzetka, performanse i užitak u vožnji nesebično su praćeni efikasnim rješenjima za ekonomičniju potrošnju. Naime, svi agregati su opremljeni sistemom Energy Smart Managment (ESM) koji omogućuje regeneraciju kočione sile i njeno skladištenje u akumulator. Moderna Stop&Start funkcija omogućav uštedu do 0,2 littra goriva u gradskim uslovima vožnje i manje zagađenje okoline. Istovremeno, dodatna ušteda goriva i manje onečišćenje okoliša do 5 posto omogućeno je ugradnjom indikatora promjene brzine. Kako bi otišao korak dalje, vozač uz aktivaciju ECO tipke može dodatno uštediti do 10 posto goriva.
Oprema i korisne tehnologije
Kod novog Logana vrhunska oprema i korisne tehnologije sastavni su dio karaktera. Sistem MediaNAV Evolution je kompatibilan sa Andriod, iOS i Windows operativnim sistemima i lako se uparuje sa pametnim telefonima. Ekran osjetljiv na dodir veličine je 7 inča, a preko njega se operiše sa navigacijom. Takođe, na istom se projicira slika sa stražnje kamere instalirane za pomoć pri parkiranju koje uglavnom posjeduje veći dio luksuznijih automobila. Komande audio uređaja pri upravljaču olakšavaju praktičniju upotrebu radija, a zavisno od nivoa opreme novi Logan može biti opremljen tempomatom i limitatorom brzine, sistemom za kontrolu pritiska u gumama ili sistemom za pomoć pri pokretanju na usponu HSA u serijskoj opremi.
Po mjeri svakog kupca
Novi Logan je ostao vjeran poznatoj filozofiji prostranog, dobro opremljenog, funkcionalnog i sada još tehnološki naprednog vozila po cijeni vozila iz nižeg segmenta. On i dalje zadržava najbolji omjer cijene i pouzdanog automobila sa trogodišnjom garancijom i racionalnim izborom motora. Već od osnovnog nivoa opreme Ambiance uz 1.0 SCe motor po cijeni od 16.740 KM s PDV, Logan faza 2 donosi bogatu serijsku opremu: klima uređaj, dnevna LED svjetla, prednje i bočne zračne jastuke, daljinsko zaključavanje, električna stakla, kontrolu pritiska u gumama i sigurnosne sisteme ABS, ESP, HSA, ASR i AFU.