Mozilla osvježila brend novim prepoznatljivim logom

Kompanija Mozilla predstavila je novi brend identitet kojeg prvenstveno obilježava novi logo

Pored novog loga, promijenili su i novi font i palete boja, a od kada su osnovani ovo je prvi put da su osvježili svoj vizuelni identitet.

Mozilla je prije pet mjeseci objavila početak takmičenja za izbor novog vizuelnog identiteta, uključujući novi prepoznatljivi logo. Kompanija je prvo u utorak objavila kratki video na svom YouTube kanalu čime je ukazala na pobjednika takmičenja. Dva dana poslije Mozilla je zvanično saopštila izgled loga kompanije.

Logo je sačinjen od slova novog fonta pod nazivom Zilla, a potpisuje ga Typotheque. Riječ je o open source fontu kojeg svako može koristiti, a čime se ostvaruje sloboda modifikovanja logotipa jednostavnim ukucavanjem riječi simbola “moz://a”.

Mozillu ili moz://u su 1998. godine kreirali tvorci Netscapea. Najpoznatiji proizvodi koji, uglavnom besplatni, su browser Firefox, email klijent Thunderbird, operativni sistem za mobitele Firefox OS, sistem za praćenje bugova Bugzilla, engine Gecko i drugi.