Raste prodaja auta u EU
Italija je vodeća u kupovini novih automobila, a u 2016. imala je porast za 15,8 posto. Najprodavaniji automobili su njemačaki (Wolksvagen), dok je Renault pretekao komšijski Peugeot i tako postao – drugi
Prema podacima Asocijacije evropskih proizvođača automobila (ACEA), prodaja automobila u Evropi (područje zemalja EFTA), i u 2016. godini, trećom zaredom, bilježi rast. I to za 6,5 posto, na 15,13 miliona vozila, dok je samo u decembru rast dostigao 3,2 posto; sa 1,156 miliona (godinu ranije), na 1,193 miliona vozila.
– Pozitivan trend je znak da je povjerenje potrošača ostalo stabilno uprkos političkoj nestabilnosti i ekonomskoj neizvjesnosti nakon ključnih događaja u 2016. godini, poput ’bregzita’ i italijanskog referenduma – zaključili su u ACEA.
Njemački Wolksvagen nastavio je da gubi tržišni udio zbog skandala sa manipulacijom vrijednosti izduvnih gasova, ali je i pored toga u 2016. ostao najprodavaniji brend, dok je francuski Renault pretekao rivalski Peugeot i tako zauzeo drugo mjesto.
Italija je prošle godine prednjačila u povećanju obima prodaje, koja je porasla za čak 15,8 posto, a za njom slijedi Španija sa povećanjem prodaje od 10,9 posto. Znatno niže stope rasta bilježile su Francuska i Njemačka, od 5,1 i 4,5 posto a najslabije je porasla prodaja automobila u Velikoj Britaniji, za 2,3 posto.
Njemačka je zadržala poziciju najvećeg evropskog tržišta automobila, uz registrovanih 3,35 miliona novih automobila. Na drugom mjestu je Velika Britanija sa 2,63 miliona, a na trećem Francuska sa 1,9 miliona registrovanih novih automobila.