Ralf Loren prelazi na klaud poslovanje
Vlasnik luksuznog modnog brenda „Ralf Loren” zatvara svoju radnju na elitnoj lokaciji na Petoj aveniji, blizu „Tramp kule” u Njujorku i pristupa restrukturi digitalnog poslovanja kao i smanjenju radne snage (oko hiljadu ljudi) u okviru plana uštede još 140 miliona dolara
Ovim je proširen plan godišnje štednje od 180 do 220 miliona dolara, koji je najavljen prošlog juna. Kompanija je tada objavila da će smanjiti oko osam posto od ukupnog broja zaposlenih sa punim radnim vremenom, da će zatvoriti više od 50 prodavnica i usredsrediti se na svoja tri osnovna brenda, među kojima je i marka „Polo”.
Kompanija „Tifani” je prošlog mjeseca saopštila da im je prodaja u najelitnijoj radnji u Njujorku pala za 11 posto za cijelu godinu, uključujući pad od sedam odsto u četvrtom kvartalu. Riječ je o prodavnici u okolini „Tramp kule”.
Pored zatvaranja niza prodavnica, Ralf Loren je objavio da će svoje elektronsko poslovanje prebaciti na jeftiniju „klaud” platformu u saradnji s tehnološkom firmom Sejsl fors, odnosno da neće razvijati sopstveni sistem kako je ranije planirao. Nove najavljene mjere će koštati kompaniju oko 370 miliona dolara.