Nissan reže troškove, Datsun prvi na udaru
Nissan je 2013. oživio ovu automobilski marku, kako bi sa njom nastupio na brzorastućim tržištima kao što su Indija, Indonezija u Rusija. Ideja je bila da se kupcima u ovim zemljama ponude pristupačni modeli i na taj način povećaju ukupni prihodi kompanije.
Tako je brend Datsun obnovljen posle tri decenije hibernacije i počeli su da stižu prvi modeli sa značkom ove marke.
Međutim, nije se sve odvijalo onako kako je zamišljeno, jer se Datsun na pomenutim tržištima suočio sa snažnom konkurencijom u vidu već etabliranih niskobudžetnih automobilskih marki.
Sa druge strane, jeftina vozila nisu ostavljala veliki prostor za zaradu, pa je profit po prodatom primjerku bio skroman.
Stručnjaci smatraju da bi gašenje Datsuna bio dobar poslovni potez i da bi Nissan trebalo da se okrene modelima koji donose veću zaradu po vozilu.