Facebook na rekordnom nivou nakon objave rezultata
Najveća društvena mreža na svijetu, Facebook, predstavila je rezultate poslovanja za drugi kvartal koji su, zahvaljujući prije svega video reklamama na mobilnim telefonima, porasli znatno iznad očekivanja, a stopa rasta prihoda od reklama bila je duplo veća u odnosu na Google
Kompanija je objavila dobit po akciji od 1,32 USD (rast od 86%) u odnosu na očekivanje od 1,13 USD, dok je prihod dostigao 9,32 milijarde USD (rast od 45%) u odnosu na očekivanja od 9,2 milijarde. Prihod od reklama na mobilnim uređajima je dostigao 8 milijardi (rast od 53%) u odnosu na očekivanje od 7,68 milijardi (prosječna cijena reklame porasla je 24%, dok je broj reklama skočio 19%). Mjesečni broj korisnika ove mreže porastao je 17% na preko dvije milijarde (očekivanja su bila na nivou od 1,98 milijardi), dok je prosječan broj dnevnih korisnika bio u skladu sa očekivanjem od 1,32 milijarde (rast od 17%).
Investicije u kvartalu su iznosile 1,44 milijarde u odnosu na očekivanja od 1,73 milijarde USD, a iz uprave su najavili da će ovogodišnji troškovi rasti stopom od 40-45% umjesto prvobitno najavljenih 40-50%. Iz Facebook-a su naveli i da su unaprijedili servis Instagram na kojem se sada nalazi 15 miliona firmi, dok je na samom Facebook-u predstavljeno 70 miliona kompanija. Akcije Facebooka na jučerašnjem trgovanju porasle su nakon objave rezultata 3,3% na rekordnu vrijednost od 171,1 USD.