Intrigantna jesenja kampanja Balenciaga brenda
Kreativni direktor Balenciaga brenda, Demna Gvasalia i njegova desna ruka, stilista Lota Volkova, konstantno premošćuju razlike između društvene antropologije, umjetnosti i mode…
Samim tim, nismo iznenađeni činjenicom da su se ovog puta udružili sa savremenim umjetničkim fotografom, Žan-Pjer Atalom, kako bi kreirali novu kampanju za sezonu jesen 2019. Rad Žan-Pjer Atala fokusiran je na predstavljanje savremenog, urbanog društva, često u poslovnom okruženju.
To je svakako pogodno za ovu kolekciju, koja sadrži više komada koji pripadaju poslovnoj modi, nego onih koji se mogu okarakterisati kao streetwear. Kako bi pokazali svoju poentu, na neobičan način, trio je bio inspirisan Atalovom Ethnographic Landscapes serijom iz 2012. godine, koja urbana plemena stavlja u prirodno okruženje. Rezultat, posebno onda kada subjekti koriste moderne tehnologije, predstavlja jukstapoziciju ljudi sa zemljom, sa odjećom koja mami naše poglede.
Uopšteno gledano, cijela kampanja je serija paradoska, istraživajući kodove u skladu sa kojima društvo funkcioniše, što ultimativno predstavlja ulogu koju Gvasalia igra u svijetu mode.