Payoneer odabrao Mastercard za ponudu digitalnih rješenja MSP
Payoneer Mastercard kartica za digitalnu kupovinu olakšava način na koji mala i srednja preduzeća koriste svoju zaradu za ulaganje u rast poslovanja i donosi vrijednost za digitalna tržišta i platforme.
Payoneer Inc., globalna platforma za plaćanje i podršku trgovini koja pomaže rast miliona digitanih firmi širom svijeta, ušao je u partnerstvo sa Mastercardom. Prvi rezultat ove saradnje je Payoneer Mastercard kartica za digitalnu kupovinu, koja je posebno prilagođena za mala i srednja preduzeća (MSP), internet trgovce i frilensere širom svijeta, a Payoneer i Mastercard će tesno sarađivati na još boljem ispunjavanju potreba B2B tržišta.
Ovo partnerstvo je uslijedilo ubrzo nakon što je Payoneer objavio da postaje javno akcionarsko društvo preko transakcije sa kompanijom za preuzimanja posebne namjene, čime će po zaključenju vrijednost Payoneera dostići oko 3,3 milijarde dolara. Mastercard će Payoneeru obezbijediti pristup novim inovativnim proizvodima i prednostima u cilju boljeg ispunjavanja potreba klijenata, dok će Mastercard iskoristiti Payoneerovo globalno prisustvo u B2B segmentu i steći pristup ekosistemu ove kompanije koji broji preko 5 miliona firmi.
Zahvaljujući Payoneer Mastercard kartici za digitalnu kupovinu, firme koje primaju uplate preko Payoneera će ostvariti sljedeće prednosti:
- trenutan pristup sredstvima koja sada mogu da ulože u svoj rast preko platformi za digitalno oglašavanje kao što su Facebook i Google,
- kupovina sa bilo kog mesta u svijetu gdje se Mastercard koristi i mogućnost povezivanja kartice sa mobilnim novčanicima,
- pristup ka više kartica, što upravljanje troškovima čini jednostavnijim za firme na platformama, onlajn prodavnicama i proizvodnim linijama,
- pristup virtuelnim karticama, što MSP omogućava da izaberu kako plaćaju i primaju uplate jer potražnja za digitalnim plaćanjima nastavlja da raste.
„Ovo partnerstvo sa Mastercardom je krupan korak kojim naši klijenti na raspolaganju imaju još jedan jednostavan način da pristupaju i troše svoja sredstva iz prodaje na tržištu i B2B trgovine”, izjavio je Čarls Rozenblat, strateški direktor Payoneera.
„Uvođenjem Payoneer Mastercard kartice za digitalnu kupovinu naši klijenti širom svijeta mogu da plaćaju onlajn oglašavanje i druge digitalne usluge i imaju još jedan način za plaćanje dobavljačima. Izuzetno nam je drago što smo postali Mastercardov partner jer time proširujemo svoju globalnu ponudu, i tržištima i MSP nudimo najbolje moguće rješenje.”
„Izuzetno smo fokusirani na omogućavanje bržih, jednostavnijih i bezbednijih digitalnih plaćanja u odgovoru na sve veće potrebe firmi i klijenata”, izjavila je Šeri Hejmond, izvršna potpredsednica za digitalna partnerstva u Mastercardu.
„Radujemo se tesnoj saradnji sa Payoneerom u ključnom segmentu MSP kroz kombinaciju njegovog značajnog prisustva i snage Mastercardove mreže.”
Korisnici koji već imaju Payoneer kartice će i dalje imati nesmetan pristup svojim postojećim karticama. Kartice za digitalnu kupovinu će biti opšte dostupne u drugoj polovini 2021. godine.