Tuzlak osmislio revolucionarno rješenje za gradske gužve

City je specijalno dizajnirani tricikl – jednosjed, sa zaštitnim panelom i krovom. Korisnici tog vozila moći će se kretati i biciklističkim stazama, ali i gradskim cestama

“City” je naziv projekta svjetskog kalibra, kojeg će jedan mladi inženjer i inovator, koji trenutno živi i radi u Mostaru, uskoro ponuditi svjetskoj javnosti, piše Dnevni list.

Riječ je o vozilu koje bi, u slučaju masovne upotrebe, moglo riješiti probleme saobraćajnih gužvi i problema sa pronalaskom mjesta za parkiranje, posebno u velikim gradovima.

Idejni tvorac projekta je mladi Elvis Cero iz Tuzle, koji je u Mostaru završio studij i sada živi i radi u centru Hercegovine. On je svoj projekat predstavio u emisiji “Svijet budućnosti” Radija Gradska mreža – Mostarskog radija.

– Ideja je inovativnog karaktera. Radi se o elektromotornom prevoznom sredstvu, zatvorene konstrukcije ili poluzatvorene konstrukcije, koja se može sklopiti na dimenzije kofera. Namijenjena je osobama koje žive u gusto naseljenim gradovima, tačnije osobama koje svakodnevno putuju od tačke ‘A’ do tačke ‘B’, kako bi izbjegli saobraćajne gužve i zaobišli neke prepreke koje se nalaze na njihovom putu, te u što kraćem vremenu stigli do odredišta – rekao je Cero.

Vozilo “City” imalo bi pogon različit od automobilskog, ali i od onog na biciklima. Pored pogona koji se pokreće pomoću horizontalnih pedala, postoji i elektromotorni pogon, koji se pokreće uz pomoć baterije.

Sa napunjenom baterijom, građanin će moći prijeći i do stotinu kilometara, a uz dodatno pedalanje i još 20 do 30 kilometara. Maksimalna brzina kretanja ovog vozila je 25 kilometara na sat, a može se voziti u svim vremenskim uslovima.

Nakon upotrebe, sklopivost vozila omogućava da se ponese sa sobom u autobus, tramvaj ili bilo koje drugo klasično prevozno sredstvo.

“City” je prevozno sredstvo za jednu osobu, ali postoji mogućnost da se nađe mjesta i za manji kofer. Vozilo sa prednje strane ima dva točka, a sa zadnje jedan točak. Posjeduje amortizaciju. Prednja strana zaštićena je panelom, a trenutno je u izgradnji prototip, jer još uvijek ne postoji pravi.