Tviter zabranjuje reklamiranje medija koje kontrolišu države

Gadget

Kompanija Twitter saopštila je da će na svojoj društvenoj mreži proširiti zabranu reklamiranja medija koje sponzorišu države.

U saopštenju kompanije navodi se da će od sada biti zabranjeno reklamiranje svih medijskih organizacija koje države kontrolišu, bilo finansijski ili uređivački.

“Obnavljamo našu politiku reklamiranja koja se odnosi na državne medije. Od sada više nećemo prihvatati reklamiranje medijskih organizacija koje su pod kontrolom državnih vlasti”, dodaju iz kompanije.

U saopštenju se napominje da je riječ o globalnom pristupu koji će se proširiti na kompletno poslovanje.

Odluke u vezi sa politikom društvene mreže donosiće se, kako se navodi, na osnovu ključnih pitanja slobode i nezavisnosti medija, kao što su uređivački sadržaj, finansijsko vlasništvo, uticaj ili miješanje u rad emitera, urednika i novinara, direktno ili indirektno vršenje političkog pritiska, kao i kontrola procesa proizvodnje i distribucije.

“Ova politika neće se primjenjivati na medije koji su posvećeni isključivo, zabavnom, sportskom ili sadržaju o putovanjima, ali može da se primijeni ukoliko je takav sadržaj pomiješan sa političkim”, dodaje se u saopštenju.