Prodaja Toyota hibrida dostigla 10 miliona

Toyota Motor Corporation je prodala 10,05 miliona automobila hibridnih vozila do 31. januara što pokazuje čvrstinu tehnologije koja postaje opšteprihvaćeno rješenje za smanjenje emisije gasova i drugih zagađenja

Toyota je pokrenula prodaju Coaster Hybrid EV u julu 1997. godine, a Priusa – prvog hibridnog putničkog automobila u masovnoj proizvodnji u decembru iste godine. Od tada Toyotina hibridna vozila uživaju izuzetnu podršku od potrošača širom svijeta. Zadnja granica od 10 miliona vozila dostignuta je samo devet mjeseci nakon što je ukupna prodaja dostigla 9 miliona vozila krajem aprila 2016. godine.

Kako je smanjenje emisije gasova postalo problem globalnih razmjera, prva generacija Priusa je predstavljala Toyotin odgovor na probleme resursa i okoline dvadesetog vijeka. Tim za razvoj Priusa je bio uvjeren da je kakvi god bili rezultati njihovih napora, razvoj hibridnog vozila ključan za budućnost i da moraju učiniti sve što je potrebno, a ne samo ono što je jednostavno moguće. Ovaj tim je svijetu predstavio prvo hibridno putničko vozilo u masovnoj proizvodnji.

Prius je postao tako popularan među kupcima i postao sinonim za „vozilo povoljno za okolinu“. Toyota Hybrid System (THS), koji je dio prve generacije Priusa, prerastao je u THS II 2003. godine, a nakon toga se prelio u široku paletu Toyotinih vozila. Prius četvrte generacije, koji je postao prvo vozilo konstruisano na Toyota New Global Architecture (TNGA), razvijen je, ne samo vodeći računa o uticaju na okolinu, nego i s izuzetnim voznim performansama za stranke koje žele kupiti vozilo koje pruža uživanje u vožnji.

Toyota je predstavila svoje prvo hibridno vozilo prije 20 godina, a u međuvremenu su se okolnosti oko vozila povoljnih po okolinu dramatično promijenile. Rastuća popularnost Priusa dovela je do stvaranja novih standarda za stranke pri izboru automobila na osnovu njihovog uticaja na okolinu. Kako se povećavao broj proizvođača koji razvijaju i predstavljaju hibridna vozila, tako je nastao i novi segment “hibridnih vozila“.

Sada kada se stranke širom svijeta odlučuju za kupovinu hibridnih vozila i drugih vozila s malom potrošnjom goriva, cijela automobilska industrija može doprinijeti rješenju globalnih problema okoline. I nakon što je premašila granicu od 10 miliona vozila, Toyota će nastaviti stvarati sve bolje automobile za svoje stranke.

– Kada smo pokrenuli prodaju Priusa niko nije znao niti šta je to hibrid. Oni koji su ih vozili nazivani su čudacima i drugim imenima. Danas su, zahvaljujući svima onima koji su rano prihvatili Prius i dali mu priliku, hibridi postali popularni i na talasu uspjeha izlaze iz područja nepoznatog i postaju glavni trend. Zahvalni smo svakom pojedinom našem kupcu koji nam je pomogao dostići ovu značajnu granicu od 10 miliona vozila. Posvećeni smo nastavku suradnje s njima u rješavanju svjetskih ekoloških problema – rekao je Takeši Učijamada, predsjedavajući Upravnog odbora Toyote, poznat kao otac Priusa.

Toyota procjenjuje da je do 31. januara, korištenje Toyotinih hibridnih vozila umjesto konvencionalnih vozila sa benzinskim motorom slične veličine i voznih performansi, rezultiralo emisijom CO2 manjom za, otprilike, 77 miliona tona i donijelo uštedu od oko 29 milijardi litara benzina.

Toyota je u oktobru 2015. godine objavila Toyota Environmental Challenge 2050, postavljajući ciljeve koje želi postići da bi doprinijela smanjenju negativnog uticaja automobila po okolinu na vrijednost što bližu nuli i da bi pomogla u stvaranju održivog društva. Toyota je postavila hibridne tehnologije kao glavne tehnologije u zaštiti okoline za 21. vijek.

Hibrid obuhvata sve potrebne tehnologije za razvoj vozila povoljnih po okolinu, od vozila na električnu energiju koja je sačuvana u bateriji do vozila na pogon vodonikovim gorivnim česticama, što omogućava korištenje različitih kombinacija goriva. Toyota je i dalje posvećena proširivanju svoje ponude vozila sa smanjenim uticajem na okolinu. (Carlander.ba)