YouTube gubi 750 miliona dolara zbog otkazivanja reklama

Kanal YouTube bi mogao izgubiti blizu 750 miliona dolara nakon što se stotinjak multinacionalnih kompanija prestalo reklamirati na spomenutoj platformi

Više od 250 kompanija, poput Marks & Spencera i Toyote, već su otkazali ugovore s Googleom, vlasnikom YouTubea, zbog toga što se njihove reklame pojavljuju uz kontroverzni sadržaj na kanalu. Zarada od reklamnih kampanja kompanija koje su otkazale ugovore iznosi 7,5 posto ukupnog iznosa koji YouTube zarađuje na američkom tržištu, piše Independent.

Google već priprema strategiju kojom će pokrpati rupe nastale otkazivanjem unosnih ugovora. Svjesni su da kompanije ne žele reklame za svoje proizvode i usluge uz video sadržaje kontroverznog sadržaja pa su najavili uklanjanje reklama koje budu stavljene uz sadržaj koji vrijeđa ili napada ljude na osnovi rase, religije, pola ili seksualne orijentacije.