Rast online prodaje od 63 odsto maloprodajnog lanca Wal-Mart
Najveći svjetski maloprodajni lanac, Wal-Mart, objavio je da je u prvom kvartalu tekuće godine ostvario neto dobit od 3,04 milijarde dolara, što je neznatno lošiji rezultat u odnosu na prethodnu godinu, kada je ostvaren krajnji rezultat od 3,08 milijardi dolara
Dobit po akciji iznosila je 1 dolar, dok je u istom periodu prošle godine zabilježeno 98 centi po akciji. Kompanija je ostvarila prihod u prvom tromjesečju od 117,5 milijardi dolara, malo ispod očekivanja analitičara okupljenih oko Reutersa, koji su predviđali 117,8 milijardi dolara. Najsnažniji rast ostvaren je u segmentu online prodaje, čiji je rezultat uvećan za snažnih 63 odsto.
U prethodnom kvartalu skok prihoda ovog segmenta iznosio je 29 odsto, a kompanija je prepoznala potencijal ekspanzije biznisa kroz online prodaju, te je nedavno preuzela tri manje start-up kompanije i nastavila ulaganje u online platormu, trgovinu i distribuciju.
Za naredni kvartal predviđa se rast prodaje u trgovinama u Americi od 1,5-2,5 odsto, dok je očekivana neto dobit po akciji u rasponu od 1-1,08 dolara, ne računajući dobit od prodaje meksičkog brenda Suburbia, dok su očekivanja za 2018. godinu da će dobit po akciji biti na nivou od 4,2–4,4 dolara.