Kako Megan Markl donosi milione britanskoj modnoj industriji
Buduća princeza Bakingemske palate, Megan Markl, poznata je po svom humanitarnom radu i to je samo jedna u nizu stavki koja potvrđuje da bi atraktivna glumica zaista mogla da postane ozbiljna konkurencija Kejt Midlton
Lijepa glumica je bila dio globalnog projekta koji se bori za čistu vodu i putovala je u Afriku kako bi podigla značaj o tome. Kao i Kejt Midlton prije nje, Megan Markl je postala trenutno najpopularnija modna ikona, nakon što je objavljeno da ulazi u kraljevsku porodicu. Američka glumica je postala predmet fascinacije svih koji prate dešavanja kraljevske porodice, u Britaniji i SAD. Sve što Megan nosi i radi je idealizovano, a to britanska ekonomija mjeri u stotinama miliona dolara.
Prema procjeni Brenda Finansa, reportera Forbsa, očekuje se da Meganin ulazak u kraljevsku porodicu u ovoj godini donosi 677 miliona dolara. To je samo početak. Ako su svi bili opsjednuti svadbom vijeka, Kejt i Vilijama, tek će se opsesija prema Megan vremenom produbiti. Naročito kad budu dobili djecu.
Meganin ulazak u kraljevsku porodicu u ovoj godini donijeće 677 miliona dolara
Megan u korak prati Kejt, čiji status modne ikone donosi oko milijardu dolara godišnje britanskoj modnoj industriji. Međutim, sa svim svojim fanovima koje Megan ima u SAD-u, Kanadi, a sada i u Velikoj Britaniji, prijeti da Megan efekat zaseni Kejt efekat.
Nakon što su objavili vjeridbu, i vjenčanje koje će se dogoditi u maju mjesecu ove godine, Megan i Hari će se baviti turizmom i putovanjem, donosiće profit iz restorana, hotela, proslava, kao i prodajom majica, šešira, banera i svega onoga što je za svadbu potrebno. S obzirom na popularnost, Megan će uskoro moći da dominira u odnosu na Kejt.
Bijeli vuneni kaput, koji je Megan nosila na nekoliko događaja, prodat je za samo nekoliko sekundi, sada je preimenovan u Megan. Vrijednost kaputa iznosi 750 dolara, a u pitanju je kanadski brend Line.
Megan Markl je imala svoj lifestyle blog, ali ga je ugasila. Takođe, ugasila je sve svoje profile na društvenim mrežama, što je bio značajan znak da polako ulazi u kraljevsku porodicu. (Business Insider)