Kineska društvena mreža osvaja svijet

Tehnologija

Čini se kako se trenutni poredak među društvenim mrežama neće tako skoro promijeniti – usprkos sve većim problemima Fejsbuk je i dalje nedodirljiv, broj korisnika Instagrama sve je veći, popularnost Snepčeta je u padu, dok je važnost Tvitera puno veća od samog broja njegovih korisnika

Kako piše Zimo, u posljednje vrijeme sve je popularnija i društvena mreža, odnosno aplikacija za objavu videozapisa TikTok koja je do sada preuzeta više od 800 miliona puta, ne računajući korisnike Androida u Kini. Brojne poznate osobe, brendovi i influenceri žele da iskoriste potencijal ove mreže pa su profile na njoj otvorili Jimmy Fallon, Tony Hawk i Jake Paul, a sve veći broj korisnika uticao je i na povećanje prihoda koji su se u posljednjih godinu dana više nego utrostručili.

TikTok podsjeća na Vine koji je jedno vreme bio vrlo popularan, ali nije uspio preživjeti na tržištu kojim je zavladao Instagram – na ovoj se mreži objavljuju kratki videozapisi koji se mogu uređivati, usporavati i ubrzavati, mogu im se dodati različiti filteri i slično, dok ih drugi korisnici mogu komentarisati i lajkovati pa čak i prenositi na druge platforme poput Instagrama i Tvitera.